ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87723
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات سیاسی یمن| رایزنی عبدالسلام با سفیر اتحادیه اروپا/ نماینده گوترش به ریاض می‌رود

تحولات سیاسی یمن| رایزنی عبدالسلام با سفیر اتحادیه اروپا/ نماینده گوترش به ریاض می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت ملی مذاکره‌کننده یمنی با آنتونیا کالفو سفیر اتحادیه اروپا در صنعاء دیدار کرد. عبدالسلام در صفحه شخصی خود در توئیتر در این باره نوشت که طی این دیدار دلایل شکست سفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت ملی مذاکره‌کننده یمنی با آنتونیا کالفو سفیر اتحادیه اروپا در صنعاء دیدار کرد.

عبدالسلام در صفحه شخصی خود در توئیتر در این باره نوشت که طی این دیدار دلایل شکست سفر هیئت ملی یمن به ژنو و راه‌حل‌های انسانی و سیاسی برای توقف تجاوز به یمن بررسی شد.

عبدالسلام افزود در دیدار با سفیر اتحادیه اروپا، جنایات وحشیانه متجاوزان علیه ملت یمن و محدودیت‌های اقتصادی ظالمانه علیه آنها را بررسی کردیم.

نماینده گوترش به ریاض می‌رود

شبکه  العربیه هم از سفر مارتین گریفیث نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن به ریاض خبر داد.

وی پیش از سفر خود به ریاض گفته است به پیشرفت در راه ازسرگیری رایزنی‌ها میان طرف‌های بحران یمن دست یافته است. وی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که نشست‌های سازنده‌ای در صنعاء و پیشرفت‌هایی درباره ازسرگیری رایزنی‌ها و تدابیر اعتمادسازی در راه آزادی زندانیان، وضعیت اقتصادی و بازگشایی فرودگاه صنعاء داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن