ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87772
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۵۹
  • 60 بازدید
  • ارسال توسط :
نصرالله: به دفاع از ملت‌های فلسطین، بحرین و یمن پایبندیم/ وظیفه داریم کنار ایران بایستیم

نصرالله: به دفاع از ملت‌های فلسطین، بحرین و یمن پایبندیم/ وظیفه داریم کنار ایران بایستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌ایسنا، ‌به نقل از العهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پایان مراسمی که به مناسبت عاشورای حسینی در جنوب لبنان برگزار شد، تاکید کرد: ما بار دیگر به پایبندی‌مان به ایمان و اعتقاد و دفاع از مساله فلسطین و قدس و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌ایسنا، ‌به نقل از العهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پایان مراسمی که به مناسبت عاشورای حسینی در جنوب لبنان برگزار شد، تاکید کرد: ما بار دیگر به پایبندی‌مان به ایمان و اعتقاد و دفاع از مساله فلسطین و قدس و حمایت از ملت فلسطین تاکید می‌کنیم. ما اعلام می‌کنیم که از ملت فلسطین به ویژه‌ مقابل معاهده ظالمانه قرن حمایت می‌کنیم. ما همچنین کنار ملت مظلوم یمن که مظلومیتی مشابه واقعه کربلا دارند، ایستاده‌ایم.

صحنه‌هایی از کربلا در یمن جاریست

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه‌ گفت‌: ما شاهد صحنه‌هایی از کربلا در یمن هستیم که با صبر و شجاعت و پایداری مردم مظلوم یمن همراه است. ما از هر عرب و هر مسلمانی این را می‌خواهیم که در سراسر جهان سکوتش مقابل جنایت‌های دشمن سعودی علیه یمن را بشکند، چرا که روز قیامت درباره سکوت مقابل جنایت کارانی که به کشتار وحشیانه ملت یمن ادامه‌ می‌دهند، سوال خواهد شد. ما در کنار مردم مسالمت جوی یمن که ظلم و ستم همسایگانش را تحمل می‌کنند، ایستاده‌ایم.

نصرالله در ادامه‌ به ملت بحرین اشاره کرد و گفت‌: ملت بحرین با ظلم و استبداد روبرو است و تلاش می‌کند تا به حقوق و عزت و کرامتش دست یابد.

امروز وظیفه ما این است که در کنار جمهوری اسلامی ایران بایستیم

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: امروز وظیفه ما این است که در کنار جمهوری اسلامی ایران بایستیم، چرا که از چند هفته‌ آینده اجرای تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران آغاز خواهد شد. دولت آمریکا تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی ایران را محاصره و مانع صادرات نفتش شود. ایران به خاطر اسلامی بودنش و مخالفت با تسلیم شدن مقابل آمریکا تحریم شده است، چرا که اجازه نمی‌دهد ثروت‌ها و منابع ملی‌اش به غارت رود.

او افزود: ایران همواره در کنار ملت‌های مستضعف ایستاده است و از ملت‌های فلسطین و لبنان حمایت کرده است. ایران اولین کشوری بود که به ندای عراق زمانی که داعش به آن حمله کرد، لبیک گفت‌ و  در کنار سوریه در جنگ جهانی که علیه آن آغاز شده است، ایستاد. جمهوری اسلامی ایران تا جایی که می‌توانسته است از مقاومت حمایت کرده است تا جایی که الآن مقاومت معادلات رژیم صهیونیستی را بر هم زده و معادلات جدیدی را ایجاد کرده است.

ادامه‌ دارد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن