ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87831
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۵۵
  • 366 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی بیش از ۵۰۰ موکب اربعین حسینی در محور‌های ارتباطی عتبات عالیات

برپایی بیش از ۵۰۰ موکب اربعین حسینی در محور‌های ارتباطی عتبات عالیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ذوالفقار امیرشاهی مشاور امور رسانه‌ای سفیر ایران در عراق گفت: برنامه ریزی‌ها و اقدامات اجرایی خوبی توسط ستاد مرکزی اربعین جمهوری اسلامی و مقامات ارشد عراقی برای مراسم اربعین حسینی صورت گرفته است. وی گفت: همه امکانات و زمینه‌ها برای حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ذوالفقار امیرشاهی مشاور امور رسانه‌ای سفیر ایران در عراق گفت: برنامه ریزی‌ها و اقدامات اجرایی خوبی توسط ستاد مرکزی اربعین جمهوری اسلامی و مقامات ارشد عراقی برای مراسم اربعین حسینی صورت گرفته است.

وی گفت: همه امکانات و زمینه‌ها برای حضور زائران ایرانی در اربعین حسینی انجام شده و پیش بینی می‌شود امسال بیش از سال قبل دراین مراسم عظیم انسانی و معنوی شرکت نمایند.

امیرشاهی اضافه کرد: براساس آمار رسمی سال گذشته ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ایرانی در مراسم اربعین حسینی و برای زیارت عتبات عالیات وارد کشور عراق شدند.

وی، تصریح کرد: در سایه برنامه ریزی‌ها و اقدامات انجام شده ۲ کشور ایران و عراق، زائران اربعین می‌توانند در کمال آرامش روحی و معنوی همه اماکن مقدس را در عراق زیارت نمایند.

مشاور امور رسانه‌ای سفیر ایران در عراق همچنین از رایزنی مقامات ۲ کشور برای کاهش هزینه روادید (ویزا) اربعین خبر داد و گفت: مقامات عراق برای کاهش هزینه‌های این حوزه، قول مساعد داده اند.

امیرشاهی افزود: امسال هفت تا هشت ورودی به عراق برای زائران ایرانی اربعین پیش بینی شده که بیشتر از مرز‌های جنوبی همچون چذابه، مهران و شلمچه خواهد بود، ضمن اینکه مسیر‌های هوایی و دریایی عراق نیز آماده ورود زائران اربعین هستند.

انتهای پیام /ی

 

امادگی پذیرایی از زائران اربعین حسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن