ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87854
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین حمله پهپادی یمن در یک روز به مقر ائتلاف سعودی در ساحل غربی

دومین حمله پهپادی یمن در یک روز به مقر ائتلاف سعودی در ساحل غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز (جمعه ۲۱ سپتامبر) با یک فروند پهپاد «قاصف ۱» به یک مقر نظامی تازه تاسیس ائتلاف سعودی در ساحل غربی حمله کرد. به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، این پهپاد یمنی، به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز (جمعه ۲۱ سپتامبر) با یک فروند پهپاد «قاصف ۱» به یک مقر نظامی تازه تاسیس ائتلاف سعودی در ساحل غربی حمله کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، این پهپاد یمنی، به مقر تازه تاسیس ائتلاف سعودی در جزیرة السوابع واقع ساحل غربی حمله کرد.

یک منبع آگاه در یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، اعلام کرد که این حمله پس از عملیات اطلاعاتی مشترک این یگان و نیروی دریایی یمن صورت گرفت.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز همچنین، یکی از مقر‌های فرماندهان نیرو‌های ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان وابسته به آن‌ها را در ساحل غربی هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، یک فروند پهپاد «قاصف ۱» ارتش یمن، تجمع فرماندهان نیرو‌های ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان وابسته به آن‌ها را در ساحل غربی، هدف قرار داد.

پهپاد «قاصف ۱»، ۲۵۰ سانتی متر طول و ۳۰۰ سانتی متر بال دارد و مدت زمان پرواز آن ۱۲۰ دقیقه است. مسافت پرواز قاصف، ۱۵۰ کیلومتر و حامل کلاهک جنگی ۳۰ کیلوگرمی است. ماموریت پهپاد قاصف ۱، تهاجمی و مجهز به سیستم هوشمند رصد و انواع کلاهک‌های جنگی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن