ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87916
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۲۵
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم   هفته دفاع مقدس تداعی‌گر سلحشوری رادمردان این آب‌وخاک است که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از […]

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفته دفاع مقدس تداعی‌گر سلحشوری رادمردان این آب‌وخاک است که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد. مقاومت هشت‌ساله ایران در جنگ تحمیلی نه‌تنها یک سند افتخار است بلکه نمایشی از عظمت و اراده ملتی بزرگ در مقابل تجاوزگران بشمار می‌رود.

 

این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غيور ايران اسلامي بار ديگر به خاطرات و حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلير خود در جبهه‌های حق عليه باطل بپردازند و ضمن تجدیدعهد با آرمان‌های امام و شهدا، از خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و يادگاران هشت سال جنگ تحميلي، تجليل و تكريم به عمل‌آورند.

 

پرواضح است که مردم غیور و شهیدپرور استان ایلام به‌عنوان مرزبانان ايران اسلامي با 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دفاع از اين مرزوبوم نقش بی‌بدیل و انكارناپذيري در 8 سال دفاع مقدس ايفا نمودند و به شایستگی در آزمون بزرگ مرزداری و مرزبانی نمره قبولی گرفتند.

 

استانی كه به ازای هر 200 نفر جمعیت 5 شهید و جانباز تقدیم کشور و انقلاب کرده‌اند را بایست پیش‌قراولان عرصه ایثار و شهادت در این مرزوبوم خطاب کرد. به‌یقین این دیار که دیروز با خون شهیدان عملیات‌های مختلف آذین‌شده است را بایست تربت پاک شهیدان ایران اسلامی نامید که امروز این‌چنین قدمگاه زائران سید و سالار شهیدان گشته است.

 

این‌جانب ضمن تسلیت سالروز شهادت امام زین‌العابدین علی ابن الحسین (ع)، یاد و خاطره شهيدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه استان ایلام به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در پرتو منویات امام راحل (ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسألت دارم.

قاسم سلیمانی دشتکی – استاندار ایلام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن