ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87922
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم نقد و بررسی می شود

کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم نقد و بررسی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت الاسلام عطاءالله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در همین خصوص در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،کتاب "یادت باشد" نوشته محمدرسول ملاحسنی با حضور مسئولان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت الاسلام عطاءالله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در همین خصوص در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،کتاب "یادت باشد" نوشته محمدرسول ملاحسنی با حضور مسئولان و خانواده های معزز شهدا در قم به همت این اداره کل و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم و نیز نشر شهید کاظمی نقد و بررسی می شود.

وی با اشاره به این که این مراسم، صبح روز چهارشنبه چهارم مهرماه برگزار می شود، افزود: این کتاب بیانگر خاطرات همسر شهید حمید سیاهکالی مرادی است که در قالب رمانی عاشقانه و پرکشش نگارش شده است.
وی همچنین اضافه کرد: شهید مرادی دومین شهد مدافع استان قزوین است که پس از سه سال زندگی مشترک در پاییز 94 به فیض شهادت نائل می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم بیان داشت: سبک زندگی و نوع ادبیات این کتاب نیز مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت و معظم له در جلسه خبرگان رهبری آن را داستانی ویژه یاد کرد که باید در تاریخ ثبت شود و مطالعه آن را به دیگران نیز پیشنهاد کردند.
وی گفت: وقتی که زندگینامه شهدا را از زبان همسر یا دوستان و همرزمان شهید مطالعه می کنیم، به یک نتیجه واحد می رسیم که همه آنها یک مسیر و هدف مشترک و مقدسی را دنبال کردند و آن هم رضای پروردگار و اطاعت از اولی الامر است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست» اشاره کرد و افزود: این همایش و گرامی داشت به منظور تکریم و ادای احترام به شهیدان و خانواده های معزز آنان به ویژه شهدای غریب مدافع حرم می باشد.

وی تاکید کرد: بی شک هر شهیدی نماد مظلومیت شهیدان و روایتگر خانواده های صبور و ایثارگر آنان است که اگر این عزیزان نبودند ما امنیت حاضر را نداشتیم.

گفتنی است، نشست معرفی و نقد کتاب "یادت باشد" نوشته محمدرسول ملاحسینی با حضور مقامات ارشد استانی و خانواده های معزز شهدا و جانبازان روز چهارشنبه 4 مهر ساعت 10 صبح در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و اقع در خیابان ساحلی برگزار می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن