ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87924
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
  • 476 بازدید
  • ارسال توسط :
نماهنگی زیبا در خصوص مصائب، صبر و استقامت حضرت زینب(س)

نماهنگی زیبا در خصوص مصائب، صبر و استقامت حضرت زینب(س)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت زینب (س) خواهر امام حسین(ع) هستند که در واقعه عاشورا به همراه فرزندان خود به یاری حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) شتافت و دو فرزندش به شهادت رسید. حضرت زینب (س) همچنین پس از واقعه‌ی عاشورا برای […]

سلیمانیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت زینب (س) خواهر امام حسین(ع) هستند که در واقعه عاشورا به همراه فرزندان خود به یاری حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) شتافت و دو فرزندش به شهادت رسید. حضرت زینب (س) همچنین پس از واقعه‌ی عاشورا برای نگهداری از اهل‌بیت علیهم‌السلام رنج‌های بسیار کشیدند. ایشانبا صبر و استقامت خود پرچم عزتمندانه نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشتند.

وقتی از حضرت زینب (س) می‌پرسند که در کربلا چه دیدی، با وجود تحمل رنج‌های فراوان در واقعه عاشورا، پاسخ می‌دهند که چیزی جز زیبایی ندیدند و نشانه‌ی ایمان راسخ آن حضرت است.

صفحه اینستاگرام سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماهنگی زیبا برگرفته از بیانات ایشان و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مصائب، صبر و استقامت حضرت زینب(س) به اشتراک گذاشت که در ادامه مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن