ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87938
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
اربعین؛ فرصتی برای شبکه‌سازی مسلمانان/ آمادگی پذیرایی روزانه 5000 زائر در موکب احمدبن موسی(ع)

اربعین؛ فرصتی برای شبکه‌سازی مسلمانان/ آمادگی پذیرایی روزانه 5000 زائر در موکب احمدبن موسی(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، نشست هماهنگی برپایی و امور اجرایی موکب مردمی احمدبن موسی(ع) در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی به میزبانی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، نشست هماهنگی برپایی و امور اجرایی موکب مردمی احمدبن موسی(ع) در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی به میزبانی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.
در این نشست که با حضور اعضای هیئت امنای این موکب شامل آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و رئیس هیئت امنا، آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)، سردار غیب‌پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور، سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس، سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس و تنی چند از دیگر مسئولان برگزار شد، مسعود راستی، دبیر اجرایی این موکب ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال 96، برنامه‌های اجرایی این موکب در اربعین 97 را تشریح کرد و از آمادگی این موکب برای پذیرایی از 5000 زائر در روز خبر داد.
همچنین در این نشست، آیت‌الله دژکام مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را گنجینه معنوی بی نظیر برای ملت‌های مسلمان خواند و بر لزوم خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار حسینی تأکید کرد.
آیت‌الله دژکام، رئیس هیات امنای موکب احمدبن موسی(ع) در ادامه گفت: ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، فرصتی مغتنم است که باید از آن در جهت ارتباط گیری و شبکه‌سازی با مسلمانان دیگر کشورها بهره گرفت.
وی در ادامه گفت: در ایام اربعین حسینی، از بیش از سی کشور اسلامی شاهد حضور و اجتماع میلیونی مسلمانان و شیعیان در مراسم پیاده‌روی هستیم که باید قدر این فرصت را بدانیم و برای بهره‌گیری و ارتباط مستمر و مناسب با مسلمانان دیگر کشورها برنامه‌ریزی کنیم.
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس گفت: علاوه بر این موکب، باید از ظرفیت دیگر موکب‌هایی که از استان فارس در مسیر شهر مقدس کربلا در خاک ایران و یا عراق برپا می‌شوند نیز بهره گرفت و برای خدمات‌رسانی و ارائه محتوای مطلوب فرهنگی به زوار حسینی، تلاش و برنامه‌ریزی مطلوبی صورت بگیرد.
یادآور می‌شود، موکب احمدبن موسی(ع) امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ایام اربعین حسینی، در شهر مقدس کربلا میزبان زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خواهد بود و تمامی هزینه‌های این موکب از محل نذورات و هدایای مردمی تأمین می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن