ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87954
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
  • 441 بازدید
  • ارسال توسط :
صدور انقلاب ازبرکات هشت سال دفاع مقدس است

صدور انقلاب ازبرکات هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در اولین روز از هفته دفاع مقدس اظهارداشت:یاد و خاطره دفاع مقدس و همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را که جان خودشان را در مسیر این نظام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در اولین روز از هفته دفاع مقدس اظهارداشت:یاد و خاطره دفاع مقدس و همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را که جان خودشان را در مسیر این نظام و کشور اهداء نمودند گرامی میداریم .

وی در ادامه بیان داشت:مقام معظم رهبری فرمودند، این جنگ هشت ساله حقیقتا یک گنج تمام نشدنی است. جنگ هشت ساله ما برکات و پیامدهایی داشت یکی از پیامدها و برکات جنگ هشت ساله تفکر بسیجی بود، امروز قداست و طهارت و اُبهت بسیج مرهون رشادت ها ، ایثارها و از جان گذشتگی های دوران دفاع مقدس است.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه بسیج مستضعفین یکی از برکات و پیامدهای آثار دفاع مقدس بود،عنوان داشت: یکی دیگر از برکات دفاع مقدس رشد فضائل معنوی و اخلاقی در دوران دفاع مقدس بود در آن زمان همه اقشار ملت ایران تحت تاثیر اخلاق رزمندگان و خانواده های انها بودند.

رنجبر ماهانی ادامه داد:آن عزیز سفر کرده معمار کبیر انقلاب چه زیبا فرمودند، ما این انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد امروز ما داریم صدور انقلاب را به کشورهای منطقه یمن، عراق، سوریه و لبنان می بینیم این از پیامدها و برکات هشت سال دفاع مقدس است .

امام جمه ریگان بیان داشت:ما در جنگ فرهنگ سرمایه داری و فرهنگ رفاه طلبی را مهار کردیم و جایگزین آن فرهنگ زُهد و ساده زیستی را در جامعه ترویج دادیم و چه زیبا فرمود پیر جماران خمینی کبیر ؛آنان که رفاه طلبی با مبارزه را قابل جمع می دانند آب در هاون می کوبند و با الفبای مبارزه بیگانه اند و افسوس که بعد از دفاع مقدس این فرهنگی زیبا آماج تیرهای دنیاخواهان سرمایه دار و رفاه طلب قرار گرفت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن