ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87989
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن، حمله اهواز را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن، با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی شنبه (دیروز 22 سپتامبر) در اهواز در جنوب غربی ایران را محکوم کرد. به نوشته پایگاه خبری «المسیرة» یمن، این بیانیه حمله تروریستی اهواز را محکوم و اضافه کرد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف حزبی «اللقاء المشترک» یمن، با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی شنبه (دیروز 22 سپتامبر) در اهواز در جنوب غربی ایران را محکوم کرد.

به نوشته پایگاه خبری «المسیرة» یمن، این بیانیه حمله تروریستی اهواز را محکوم و اضافه کرد که «این تجاوز، اقدامی بزدلانه بود که ایادی آمریکا و اسرائیل در منطقه با هدف تضعیف توانمندی‌های نظامی و موشکی ایران، آن را انجام دادند».

در ادامه این بیانیه با ابراز تاسف برای خانواده‌های قربانیان این حادثه تروریستی، اعلام شده است که نیروهای سیاسی در یمن با دولت ایران و خانواده‌های قربانیان همراهند و همان عاملان تجاوز به یمن که از چهار سال پیش تا کنون ادامه دارد، پشت پرده حمله جنایتکارانه روز شنبه در اهواز قرار دارند.

ائتلاف «اللقاء المشترک» یمن از ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده جهان خواست تا رویکرد تکفیری وارد شده به امت اسلام را رد کنند و ضمن مقابله و ریشه‌کن کردن این رویکرد و منابع آن، نیروها و عوامل مزدور استکبار صهیونیستی – آمریکایی را که حامی اصلی این امر است، شناسایی کنند.

ائتلاف احزاب «اللقاء المشترک» (دیدار مشترک)، شامل هفت حزب اپوزیسیون یمن (حزب التجمع الیمنی للإصلاح، حزب الاشتراکی الیمنی، حزب الحق، التنظیم الوحدوی الشعبی الناصری، حزب البعث العربی الاشتراکی القومی، التنظیم السبتمبری الدیمقراطی و اتحاد القوی الشعبیة الیمنیة) است.

در پی اقدام تروریستی روز(شنبه) 31 شهریور ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که به شهادت 25 نفر و زخمی شدن 70 تن دیگر منجر شد، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز، دیروز در بیانیه‌ای این حمله تروریستی  را محکوم و اعلام کرد که کشورهای محور آمریکا در پشت این جنایت قرار دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن