ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88004
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
  • 283 بازدید
  • ارسال توسط :
بیش از ۲۰ نظامی سعودی در جنوب عربستان به هلاکت رسیدند+ تصاویر

بیش از ۲۰ نظامی سعودی در جنوب عربستان به هلاکت رسیدند+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با درگیری رزمندگان یمنی با شورشیان در جبهه‌های مختلف داخلی و خارجی یمن، از استان‌های جنوبی عربستان خبر می‌رسد، نیروهای انصارالله موفق شدند در یک کمین موفقیت‌آمیز، شمار زیادی از نظامیان رژیم سعودی را به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با درگیری رزمندگان یمنی با شورشیان در جبهه‌های مختلف داخلی و خارجی یمن، از استان‌های جنوبی عربستان خبر می‌رسد، نیروهای انصارالله موفق شدند در یک کمین موفقیت‌آمیز، شمار زیادی از نظامیان رژیم سعودی را به دام بیندازند.

رزمندگان انصارالله مستقر در استان «جیزان» واقع در جنوب کشور عربستان موفق شدند گروهی از نظامیان رژیم سعودی را در نزدیکی کوه «قیس» شناسایی کنند.

سپس رزمندگان با بررسی منطقه، در مقابل مسیر کاروان نظامیان رژیم، تله‌های انفجاری به کار گذاشتند و در اطراف منطقه کمین کردند.

منابع میدانی اعلام کردند: نظامیان رژیم سعودی به همراه خودروهای نظامی از روی تله‌های انفجاری عبور کردند و بیش از 20 تن از نیروها به هلاکت رسیدند.

رسانه‌های غیررسمی رژیم سعودی اسامی پنج‌تن از نیروهای به هلاکت رسیده را منتشر کردند که به شرح ذیل است:

على بن مساوى علی زید موسى بن أحمد جبران المثیبی الفیفی محمد بن سلیمان الموسى الحویطی ناصر بن عبدالله ال زیدان الاسمری أحمد بن محمد حسن طماح

کمین‌های متعدد و تک‌تیراندازان انصارالله در چند روز گذشته موفق شده‌اند، ده‌ها نظامی رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها را در مناطق جنوبی استان جیزان شکار کنند.

از استان «عسیر» واقع در جنوب عربستان خبر می‌رسد، ده‌ها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف به همراه شماری از نظامیان سعودی حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان یمنی در محور گذرگاه مرزی «علب» آغاز کردند.

رزمندگان یمنی مستقر در منطقه باوجود حمله هوایی ائتلاف در مقابل حمله دشمن مقاومت کردند و توانستند بعد از چند ساعت درگیری سنگین و نفس‌گیر، ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند و تعدادی از خودروهای نظامی آن‌ها را منهدم کنند.

هم‌زمان یگان موشکی انصارالله با چند کاتیوشا، تجمع نظامیان سعودی و شورشیان را در منطقه مورد هدف قرار دادند و شمار زیادی از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

رژیم سعودی در چهار سال و نیم گذشته، بیش از 5 هزار تن از نظامیان خود را در درگیری با رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در جبهه‌های جنوبی از دست‌ داده است.

اعلام الحربی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن