ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88008
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
  • 273 بازدید
  • ارسال توسط :

تلنگر به کسانی‌که مدافعان حرم را قبول ندارند

 گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لطف الله بستانی؛* خبر‌های دیروز اهواز؛ شهادت، صدای رگبار، صدای تیراندازی، بوی شهادت و خون. خبر‌هایی آشنا برای مردمان پاک و شجاع خوزستان. دشمن آنچنان نادان و بی خرد است که شاید نمی‌دانست اینجا اهواز است، جایی که ۸ سال با دستانی خالی جلوی پیشرفته‌ترین سلاح‌های دشمنان ایستادگی کرد، خون داد، […]

 گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لطف الله بستانی؛* خبر‌های دیروز اهواز؛ شهادت، صدای رگبار، صدای تیراندازی، بوی شهادت و خون. خبر‌هایی آشنا برای مردمان پاک و شجاع خوزستان. دشمن آنچنان نادان و بی خرد است که شاید نمی‌دانست اینجا اهواز است، جایی که ۸ سال با دستانی خالی جلوی پیشرفته‌ترین سلاح‌های دشمنان ایستادگی کرد، خون داد، شهادت خرید.
اینجا با صدای رگبار و شهادت غریبه نیست، اینجا اهواز است، شهری آشنا با شهادت و شجاعت، اینجا همان شهری است که با سربند یافاطمه جوان‌هایش جلوی دشمنان ایستادگی کردند تا ترس در دل ناموس و وطن نباشد، اینجا اهواز است، اهواز را از شهادت و از سرخی خون و از صدای رگبار ترساندن غلط است.
حمله‌ی امروز و شهادت عزیزانمان شاید تلنگری باشد به آن‌هایی که از مدافعان حرم و جنگ در بیرون از مرز‌های سرزمینمان می‌پرسند.    شهادت امروز عزیزانمان شاید تلنگری به مسئولین فعلی کشور باشد.
اما دشمنان بدانند ما ایستاده ایم در پای انقلاب و ایران، و گوش به فرمان رهبرمان سید علی خواهیم ماند و هر روزمان را با آرزوی شهادت آغاز می‌کنیم.
ما را از جنگ و از شهادت نترسانید، ما را از صدای رگبار نترسانید ما با این صدا‌ها غریبه نیستیم و نشان داده ایم که می‌توانیم با دستان خالی هم شما را از کارتان پشیمان کنیم و بدانید اگر رهبرمان فرمان دهد در برابر هر ضربه ده ضربه خواهید خورد.
حمله‌ی تروریستی امروز نشان از آن است که دشمن پذیرفته است در جنگ اقتصادی و ناامید کردن جوان‌های ایران نیز شکست خورده است و باز به همان صفت شیطانی خود یعنی جنگ ناجوانمردانه بازگشته است.
و اما بداند که ما جوان‌های انقلاب بیداریم و منتظر فرمان رهبرمان سید علی ایستاده ایم تا پشیمان کنیم شما‌ها را از به دنیا آمدنتان.
پیام ما به خانواده‌های عزیزانمان در اهواز و مردم فهیم و شجاع خوزستان پیام تبریک است نه تسلیت، و از آن‌ها می‌خواهیم برای ما نیز دعای عاقبت بخیری و شهادت بخوانند. ما در کنار شما ایستاده ایم و منتظر دستور رهبرمان خواهیم ماند تا در کنار شما انتقام خون عزیزانمان را بگیریم.
لطف الله بستانی – دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن