ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 88009
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه می‌شود

انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز به نقل از دفتر امام جمعه کرج، خانواده شهید حججی، یکم مهرماه با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار کردند.در این دیدار آیت‌الله سید‌محمدمهدی حسینی‌همدانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: […]

انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز به نقل از دفتر امام جمعه کرج، خانواده شهید حججی، یکم مهرماه با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار کردند.
در این دیدار آیت‌الله سید‌محمدمهدی حسینی‌همدانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تعبیرات خیلی خوبی را نسبت به شهید حججی داشتند که برای تشریح و تبیین هرکدام از آن‌ها فضای صحبت فروانی وجود دارد.
وی افزود: خداوند افراد نادری را قرار داده که می‌توانند در دل‌ها انقلاب ایجاد کنند و هرکدام از آن‌ها در مقطعی از زمان تحولی بزرگ ایجاد کردند.
امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه شهید حججی افکار عمومی جامعه را متحول کرد، گفت: وقتی‌که جامعه در خمودی، رکود و روزمرگی به سر می‌برد، ناگهان شهید حججی بروز می‌کند و دل‌ها، ذهن‌ها و فضا را متحول می‌کند.
حسینی‌همدانی‌ شهید حججی را نقطه عطف شهادت در سال‌های اخیر دانست و ابراز کرد: نظام و انقلاب اسلامی به‌واسطه‌ خون این شهیدان بیمه می‌شود و استوار باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه امروز ما با نسلی مواجه هستیم که به‌شدت تحت تأثیر فضای مجازی قرارگرفته است، افزود: برای جلوگیری از گسست بین‌نسلی، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان، آموزش‌وپرورش باید برای دانش آموزان برنامه‌هایی جهت دیدار با خانواده شهدا و جانبازان تنظیم کند.
این مسئول در ادامه با اشاره به حمله تروریستی اهواز عنوان کرد: هدف دشمن نابودی و از بین بردن اسلام است که ما نباید در برابر این هجمه‌ها احساس ضعف داشته باشیم.
وی با یادآوری دوران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: رژیم بعث عراق هنگامی به ایران هجوم آورد که احساس کرد ما به‌واسطه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی ضعیف هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه امروز هم عده‌ای در داخل کشور در مباحث اقتصادی چنین اظهاراتی دارند، تصریح کرد: اگر احساس ضعف از خودمان نشان بدهیم، توجه و تلاش دشمن بیشتر می‌شود تا ما را بیش از پیش به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای مبتلا کند لذا باید با مدیریت جهادی و هوشیاری کامل در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.
انتهای پیام 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن