ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88029
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
17 صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در نهاوند افتتاح می‌شود

17 صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در نهاوند افتتاح می‌شود

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس 25 گروه جهادی به منظور محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرستان نهاوند اعزام می‌شوند. وی از اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و ارائه ویزیت و داروی رایگان به بیماران این مناطق خبر داد […]

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس 25 گروه جهادی به منظور محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرستان نهاوند اعزام می‌شوند.

وی از اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و ارائه ویزیت و داروی رایگان به بیماران این مناطق خبر داد و گفت: هفته دفاع مقدس تداعی‌گرحمله وحشیانه رژیم بعث عراق به خاک مقدس کشورمان ایران و یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران ما در این جنگ نابرابر است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: از همین روی در این هفته تلاش می‌کنیم که فرهنگ و روحیه ایثار، جهاد و شهادت طلبی که رزمندگان، شهدا و ایثارگران ما در طول هشت سال دفاع مقدس از خودشان به یادگار گذاشته‌اند را به نسل جوان و‌ نوجوان  انتقال دهیم.

وی بیان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 160 عنوان برنامه مختلف فرهنگی در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود که با توجه به حساسیت‌هایی که در کشور وجود دارد قصد داریم که این برنامه‌ها را پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

کریمی گفت: در طول هفته دفاع مقدس چندین گردهمایی بزرگ بسیجیان در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود و همچنین گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان نیز برگزار می‌شود و در این مراسم از این رزمندگان تجلیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: برگزاری چندین یادوراه شهداء در نقاط مختلف شهرستان، غبارروبی از گلزار شهداء، سرکشی از خانواده‌‌های  معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان شهرستان و برگزاری نمایشگاه‌های عکس و فیلم مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی است که طول این هفته در شهرستان برگزار می‌شود.

کریمی اظهار داشت: ضمن بازدید از مشاغلی که طول یک الی دو سال اخیر از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی در شهرستان ایجاد شده است، افتتاح 17 صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در محل پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی ورزشی در سطح مدارس تصریح کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با اداره آموزش و پرورش نهاوند و بخش خزل در نظر داریم که در هفته دفاع مقدس ،پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را برای خاطره گویی در جمع دانش‌آموزان به مدارس شهرستان اعزام کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن