ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88047
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۴:۵۴
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف سعودی کشتی‌های حامل سوخت به یمن را توقیف کرد

ائتلاف سعودی کشتی‌های حامل سوخت به یمن را توقیف کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ناوچه ائتلاف سعودی، روز یکشنبه یک کشتی حامل مشتقات نفتی را در اطراف بندر الحدیده توقیف، و از ورود 3 کشتی دیگر به این بندر جلوگیری کرده است. در همین راستا، «یحیی شرف» معاون رئیس شورای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ناوچه ائتلاف سعودی، روز یکشنبه یک کشتی حامل مشتقات نفتی را در اطراف بندر الحدیده توقیف، و از ورود 3 کشتی دیگر به این بندر جلوگیری کرده است.

در همین راستا، «یحیی شرف» معاون رئیس شورای مدیریت سازمان بنادر دریای سرخ در یمن، به شبکه تلویزیونی «المیادین» اعلام کرد ائتلاف سعودی 4 کشتی حامل مشتقات نفتی را در بندر جیبوتی توقیف کرده است و به آنها اجازه حرکت به سمت بندر الحدیده را نمی‌دهد.

خبرگزاری «سبأ» یمن نیز به نقل از یک منبع در بندر الحدیده گزارش داد که ناوچه‌های ائتلاف سعودی کشتی حامل مشتقات نفتی را در بندر الحدیده توقیف کرده و از ورود 3 کشتی دیگر به این بندر جلوگیری می‌کند.

این منبع افزود، ائتلاف سعودی با وجود اینکه این کشتی‌ها دارای مجوز از سازمان ملل متحد هستند، از ورود آنها به بندر الحدیده جلوگیری می‌کند.

گزارش‌ها از تحولات میدانی در یمن حاکی‌ست که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، روز گذشته با شلیک 3 موشک از نوع «زلزال 1» استحکامات نیروهای ائتلاف سعودی را در گذرگاه «علب» در عسیر و «جبل الدود» در جیزان هدف قرار دادند.

همچنین 6 سرباز سعودی، در جریان حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به پایگاهی در نجران، از پای درآمدند.

این در حالی‌ست که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سلسله حملات هوایی به بخش‌‌های «الظاهر»، «رازح»، و «منبه» در استان صعده در شمال یمن صورت دادند.

جنگنده‌های متجاوز همچنین 9 حمله هوایی به منطقه «کیلو 16» و حومه فرودگاه الحدیده در جنوب این شهر صورت دادند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت یمن در صنعا از افزایش آمار مبتلایان به بیماری وبا در این کشور خبر داد و اعلام کرد که از 27 آوریل 2017 تاکنون 2493 موردِ مبتلا به این بیماری ثبت شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن