ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88074
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم نبودند هر روز ایران مثل اهواز بود

مدافعان حرم نبودند هر روز ایران مثل اهواز بود

محمد صادق جاویدی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در ارومیه با اشاره به حمله تروریستی دیروز در اهواز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب گفت: درخت انقلاب اسلامی به سن ۴۰ سالگی رسیده و ریشه هایش بسیار تنومند‌تر از ابتدا شده است دشمنان نظام اسلامی می خواهند نظام […]

محمد صادق جاویدی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در ارومیه با اشاره به حمله تروریستی دیروز در اهواز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب گفت: درخت انقلاب اسلامی به سن ۴۰ سالگی رسیده و ریشه هایش بسیار تنومند‌تر از ابتدا شده است دشمنان نظام اسلامی می خواهند نظام را در آستانه جشن۴۰ سالگی به چالش بکشانند؛ اما این مساله مهم را نمی دانند، حکومتی که با رهبری متدین و مردم بی نظیرش همراه است، نمی توانند ذره‌ای آسیب برسانند.

جاویدی با اشاره به اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی عده‌ای سعی دارند تا چهره تروریست‌های منفور را تطهیر کنند، خاطرنشان کرد: قطعا کسانی که به تطهیر این جنایتکاران می‌پردازند؛ حتی هرکسی که از این افراد و گروه‌ها اعلام برائت نمی کند، در جرم و جنایتشان شریک هستند.

جاویدی تصریح کرد: از طرف دیگر عده‌ای در گذشته سعی داشته اند که ارزش کار مدافعان حرم را در حد یک جیره و مواجب بگیر نظام پایین بیاورند، اما نمی دانند که اگر این شهیدان بزرگوار نبودند، قطعا هر روز و همه جای این کشور تبدیل به اهواز دیروز می شد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با اشاره اهداف اینگونه حملات گفت: پس از جنگ اقتصادی و فشار‌های سنگین اقتصادی به مردم ایران؛ حال که می‌بینند ملت همچنان پای عهد خود با نظام اسلامی ایستاده اند، می خواهند با اینگونه حملات ملت را جور دیگر از نظام دلسرد کنند و به نوعی از مردم انتقام بگیرند.

وی تاکید کرد: خداوند در ابتدای سوره مبارکه فجر این نوید را به ما می دهد که در انتها پیروزی ازآن مصلحین است. پس سرانجام این تهدیدات جز رسوایی و نابودی برای آن‌ها ثمرهی دیگری ندارد؛ حال این وسط مسئولینی که خط قرمز‌های ولایت را زیر پا می گذارند و با برخی کار‌ها حس نامیدی را پخش می کنند، قطعا بخشیده نخواهند شد و خداوند هم مسلما رسوایشان می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن