ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88098
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
مقاومت جانانه رزمندگان یمنی در سواحل غربی این کشور+ تصاویر

مقاومت جانانه رزمندگان یمنی در سواحل غربی این کشور+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان یمنی مستقر در منطقه «کیلو16» واقع در میدان «نانا» در محور شرقی فرودگاه شهر ساحلی الحدیده بار دیگر موفق شدند حمله گسترده شورشیان با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف«غربی، عربی و صهیونیستی» را به طور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان یمنی مستقر در منطقه «کیلو16» واقع در میدان «نانا» در محور شرقی فرودگاه شهر ساحلی الحدیده بار دیگر موفق شدند حمله گسترده شورشیان با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف«غربی، عربی و صهیونیستی» را به طور کامل دفع کنند و ده ها تن از آن ها را کشته و زخمی کنند وتعداد زیادی از تجهیزات نظامی آن ها را منهدم کنند.

شورشیان تلاش می کنند با شاغلا کامل منطقه، رزمندگان یمنی در فرودگاه شهر الحدیده را به طور کامل محاصره کنند و مسیر کمک رسانی از صنعاء به الحدیده را قطع کنند.

از محور غربی فرودگاه نیز خبر می رسد، رزمندگان یمنی مستقر در میدان«الجمال» با کمین های دقیق، قرار دادن تله های انفجاری و … توانسته اند شورشیان را در منطقه فلج کنند و عملیات آن ها را در منطقه متوقف کنند.

در محور منطقه «التحیتا» واقع در مرکز استان نیز نیروهای یمنی توانسته اند در یک عملیات دقیق، دو خودروی نظامی شورشیان را در محور جنوبی منهدم کنند و شمار زیادی از آن ها را به هلاکت برسانند.

همزمان رزمندگان با قرار دادن ده ها تله انفجاری در منطقه، خسارت سنگینی را به شورشیان وابسته به ائتلاف در منطقه وارد کردند.

رزمندگان تلاش می کنند با حمله گسترده خود به محیط غربی منطقه«حیس»، ارتباط شورشیان از سمت شهر الخوخه تا حیس را به طور کامل مسدود کنند.

یگان موشکی انصارالله نیز با شناسایی پایگاه ها و تجمع نظامیان ائتلاف و شورشیان، حمله گسترده ای را علیه آن ها در مناطق ساحلی استان الحدیده آغاز کرده اند و خسارت سنگینی را نیروها و تجهیزات نظامی آن ها وارد کرده اند.

بیش از 75 درصد از استان الحدیده شامل مناطق شمالی،مرکزی ، شرقی و جنوبی از جمله «بیت فقیه، الدریهمی، شهر الحدیده و …» تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است.

المسیرة نت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن