ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88100
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
  • 526 بازدید
  • ارسال توسط :
لزوم بررسی فوری و مجازات قاطع عاملان جنایت اهواز و مشارکت زنان انقلابی در جنگ اقتصادی

لزوم بررسی فوری و مجازات قاطع عاملان جنایت اهواز و مشارکت زنان انقلابی در جنگ اقتصادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ متن بیانیه جامعه فاطمیون به‌مناسبت سالگرد دفاع مقدس و حادثه اهواز به این شرح است: «هوالحکیم ۳۱ شهریور ماه سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را ملت رشید ایران در حالی پشت سر گذاشت که رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت این روز در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ متن بیانیه جامعه فاطمیون به‌مناسبت سالگرد دفاع مقدس و حادثه اهواز به این شرح است:

«هوالحکیم

۳۱ شهریور ماه سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را ملت رشید ایران در حالی پشت سر گذاشت که رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت این روز در شهر اهواز توسط تروریست‌های مزدور و ابسته به امریکا و عوامل منطقه ایش به خاک و خون کشیده شد.

جامعه فاطمیون ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن این حادثه جنایت بار اعلام می دارد:

۱- جنگ تحمیلی هشت ساله که توسط اردوگاه غرب و به دست رژیم بعثی عراق آغاز شد با رهبری داهیانه و شجاعانه خمینی کبیر(ره) و به همت و دلاوری امت مسلمان ایران با فتح و پیروزی معجزآسا برای ما به پایان رسید و این در حالی بود که همه قدرت‌های مطرح جهان با همه توان مادی و لجستیکی در مقابل ملتی قرار گرفتند که با دست خالی و ایمان به امدادهای الهی به میدان آمده بود.

۲- حضور دوشادوش و نمایان شیرزنان مومن و انقلابی ایرانی در جریان جنگ تحمیلی بی شک یکی از عوامل مهم پیشرفت و پیروزی در این عرصه بود. دقیقا به همین جهت است که حضور فعال و آگاهانه زنان در عرصه جنگ نابرابر دیگری که امروز بر کشور ما تحمیل شده، یعنی جنگ اقتصادی، ضرورتی بی انکار است برای آنکه در این جنگ هم با قدرت ایمان و اراده و فداکاری شکست و ناامیدی را بر  دشمنان تحمیل کنیم .

۳_همانگونه که در جریان دفاع مقدس ید واحده بودن ملت و دولت و تجمیع همه امکانات و ظرفیت‌‌های کشور اسباب پیروزی و ظفر را برای کشور فراهم کرد، امروز هم غلبه بر خیل توطئه‌های دشمنان جز با چنین همدلی و همراهی میسر نخواهد شد. پس بر مسئولان و متولیان امور به‌خصوص در بخش‌های اقتصادی‌است که برای موفقیت در مسیر دشواری که در پیش است همه عوامل علمی و انسانی را بکار بگیرند و با بسترسازی برای جلب مشارکت همه جانبه مردم این جنگ اقتصادی  را به سرانجامی نیک برای ملت شریف ایران برسانند.

۴- اما حادثه ناگوار تروریستی  اهواز نشان داد که دشمنان ما از تاثیر فشار سنگین تحریم ها و دیگر ترفندها برای اختلال در اقتصاد کشور و به‌ستوه آوردن مردم مقاوم و صبور ما مطمئن نیستند. پس به‌ناچار دست به اقدامات حقیری چون حرکت تروریستی اهواز می‌زنند که به‌کشته و مصدوم  شدن گروهی از افراد بی گناه  غیرنظامی منجر می شود و نهایتا به افشای ماهیت ددمنشانه دشمنان و ایجاد جو تنفر و بیزار ی عمیق‌تر در میان مردم نسبت به عوامل چنین جنایاتی منجر شد و بس.

جامعه فاطمیون ضمن محکوم کردن این جنایت بی‌شرمانه از مسئولین اطلاعاتی، انتظامی و قضایی خواستار بررسی فوری و مجازات قاطع عاملان این جنایت  است.

اما کار اساسی‌تر و مقابله کارآمدتر با دشمنان ملت شریف و غیور ایران اسلامی در گروی عزم جزم و اقدام کارشناسانه و عاجل مسئولان در جهت تحکیم مبانی اقتصاد مقاومتی است و به‌جد باور داریم که مشارکت و حضور آگاهانه و مومنانه زنان انقلابی از اصلی ترین ارکان این جنگ اقتصادی و تضمین کننده پیروزی در این جنگ است.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن