ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88123
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

شهادت یک زن باردار در لحج در حمله مزدوران سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از المسیره، یک زن باردار یمنی در حمله مزدوران سعودی به مناطق مسکونی استان لحج در جنوب یمن به شهادت رسید. مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی با خمپاره منازل مردم را در منطقه الحدین لحج هدف قرار دادند که به شهادت این زن باردار منجر شد. همچنین در حمله جنگنده‌های سعودی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از المسیره، یک زن باردار یمنی در حمله مزدوران سعودی به مناطق مسکونی استان لحج در جنوب یمن به شهادت رسید.

مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی با خمپاره منازل مردم را در منطقه الحدین لحج هدف قرار دادند که به شهادت این زن باردار منجر شد.

همچنین در حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه التربیه در زبید واقع در استان الحدیده، دو غیرنظامی شهید و یک نفر دیگر زخمی شدند.

خبر دیگر اینکه مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی با خمپاره روستایی در التحیتا در ساحل غربی را هدف قرار دادند که به زخمی شدن ۶ کودک منجر شد که همگی اعضای یک خانواده هستند.

عملیات ضربتی رزمندگان یمنی در ساحل غربی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در یک  عملیات ضربتی، مواضع و تجمعات مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی را در الدریهمی در ساحل غربی هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت‌ها و تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

روز گذشته نیز دو خودروی نظامی متجاوزان در جبهه حیس منهدم شده بود.

سرنگونی پهپاد متجاوزان در ساحل غربی

المسیره همچنین از موفقیت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در سرنگون کردن یک پهپاد جاسوسی متجاوزان در شمال الدریهمی در ساحل غربی خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن