ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88170
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۴۶
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
جای خالی شهید مدافع حرم در اولین روز مدرسه دخترش + عکس

جای خالی شهید مدافع حرم در اولین روز مدرسه دخترش + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کمتر کسی است که ماجرای دیدار نهال قاضی خانی دختر شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی با رهبر انقلاب را نشنیده باشد. حالا نهال امسال کلاس اولی شده و خوش حال از این است که می‌تواند بخواند و بنویسد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کمتر کسی است که ماجرای دیدار نهال قاضی خانی دختر شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی با رهبر انقلاب را نشنیده باشد. حالا نهال امسال کلاس اولی شده و خوش حال از این است که می‌تواند بخواند و بنویسد. اما او در دلش یک غمی هم دارد، وقتی که می بیند در روز اول مدرسه همه بچه ها با پدرها و مادرهایشان به مدرسه آمده‌اند اما پدرش نیست که او را تا مدرسه همراهی کند.

 

در همین رابطه یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته است:« نهال امسال رفت کلاس اول. پدرش که شهید شد، سه ساله بود. همسر شهید قاضی خانی امروز برایم نوشته:"خاطره ای که از روز اول مدرسه تو ذهن نهال ثبت شده اینه که اومد خونه و گفت مامان، خانوم اسم های مارو خوند وقتی اسم منو خوند گفت نهال قاضی خانی؟ گفتم حاضر، گفت تو همونی که پدرت شهید شده؟!"

من نمی‌دانم، خدا می داند. شاید خانم معلم خواسته آشنایی بدهد، که تو برای من یک دانش آموز معمولی نیستی، شاید هم طبیعی باشد که از دیدن یک کودک نسبتا معروف شهر سر کلاسش ذوق کرده یا… من فقط همین قدر می دانم که روز اول مدرسه و با این ادبیات، آن هم با همه استرس و نگرانی که فضای این روز دارد، وقت اشاره به این موضوع نیست. فکر و ذکر همکلاسی هایش را بگو! «این حتما فرق داره با ما» یا «عه تو همونی که بابا نداره؟».

دلم میخواست من اگر معلمش بودم، یک روز مقدمه می‌چیدم، وطن‌دوستی، ایثار، و شهادت را برای دخترکوچولوها لقمه لقمه می کردم و به وقتش از بابای نهال یک قهرمان می ساختم.

برپایه این گزارش، شهید «مهدی قاضی خانی» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)، ساکن قرچک ورامین و دارای سه فرزند به نام‌های«محمد متین»، «نهال» و«محمد یاسین»بودکه آذرماه سال 94 در سوریه به فیض شهادت نائل شد. در یکی از دیدارهای رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای مدافع حرم نهال فرزند شهید قاضی خانی گفت‌و‌گویی با رهبر معظم انقلاب داشت که ماجرای بسیار جالبی را رقم زد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن