ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88207
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار «لحج»: انقلاب جنوب یمن علیه اشغالگری سعودی و اماراتی آغاز شده است

استاندار «لحج»: انقلاب جنوب یمن علیه اشغالگری سعودی و اماراتی آغاز شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد جریب» استاندار «لحج» در جنوب یمن اعلام کرد که نیروهای متجاوز و اشغالگر یمن به نمایندگی عربستان و امارات، سرمایه‌های ما در استانهای اشغالی جنوبی را بین خود تقسیم کرده‌اند و از نیروهای نظامی برای ترساندن مردم و سرکوب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد جریب» استاندار «لحج» در جنوب یمن اعلام کرد که نیروهای متجاوز و اشغالگر یمن به نمایندگی عربستان و امارات، سرمایه‌های ما در استانهای اشغالی جنوبی را بین خود تقسیم کرده‌اند و از نیروهای نظامی برای ترساندن مردم و سرکوب معارضان با کلیه ابرازهای وحشیانه موجود استفاده کردند.

وی در گفت‌وگو با «المسیرة» گفت که اقدامات این نیروها در جنوب یمن در چارچوب جنایت جنگی و کشتار جمعی می‌گنجد. کشورهای ائتلاف متجاوز به یمن از کلیه ابزارها برای سرکوب و نابودی آزادگان در جنوب یمن استفاده کرده‌اند و امروز باید بهای این توحش و جنایت خود را بپردازند.

استاندار لحج در ادامه با اشاره به خشم عموم مردم در استانهای جنوبی و آغاز انقلاب آنها برای آزادسازی خاک کشورشان از دست اشغالگران گفت: این انقلاب که با خشم عمومی علیه اشغالگران در تمامی استانهای جنوبی آغاز شده است، تا آزادسازی کامل خاک و ملت یمن از دست خیانت و اشغالگری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: تظاهرات‌ها و اعتراضهای کنونی در استانهای جنوبی در رد سیاست گرسنه‌ نگه داشتن ملت یمن و به زانو درآوردن آن صورت می‌گیرد و مقدمه اخراج اشغالگران سعودی و اماراتی است. 

جریب با تایید کلیه تظاهرات‌ها و اعتراض‌های مسالمت آمیز در جنوب یمن، از آن دسته از جنوبی‌ها که فریب متجاوزان را خورده اند خواست که فورا از جبهه‌های نبرد در ساحل غربی، عقب‌نشینی کنند و به جوانان آزاده مخالف اشغالگران و متجاوزان بپیوندند؛ زیرا این جبهه‌ها به میدانی برای ریخته شدن خون جوانان جنوبی بدل شده است. 

وی خطاب به این دسته از جنوبی‌ها گفت: شما زیر پرچم امارات می‌جنگید و برای اهداف و زیاده‌خواهی‌های استعماری آن در اشغال استانهای یمن، تخریب صلح اجتماعی و سیطره بر سرمایه‌های ملی و تصمیمات سیاسی کشورتان کشته می‌شوید.

استاندار لحج به شرایط عدن و سایر استانهای جنوبی که به زندانی باز برای جنوبی‌ها تبدیل شده‌اند، اشاره کرد و گفت: وجود بیش از 18 زندان تنها در عدن و المکلا، بهترین گواه برای اثبات این ادعاست.

وی در پایان از همه مردم یمن خواست تا خود از جبهه‌های نبرد با اشغالگران حمایت کنند و به سازمان ملل و جامعه بین‌الملل برای متوقف کردن متجاوزان و اشغالگران دل نبندند به ویژه که دشمن متجاوز در سایه ناتوانی‌ها و ناکامی‌های آشکار سازمان ملل، صلح نمی‌خواهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن