ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88216
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

کشته و زخمی شدن ۶۷ شبه‌نظامی در عملیات‌های ۳ روزه تک‌تیراندازان یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در ادامه عملیات‌های منحصر به فرد خود در جبهه‌های مختلف، آماری را درباره تلفات شبه‌نظامیان منتشر کردند. طبق جدیدترین آمار یگان تک تیرانداز، بیش از ۶۷ نفر از عناصر «مزدور» در عملیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در ادامه عملیات‌های منحصر به فرد خود در جبهه‌های مختلف، آماری را درباره تلفات شبه‌نظامیان منتشر کردند.

طبق جدیدترین آمار یگان تک تیرانداز، بیش از ۶۷ نفر از عناصر «مزدور» در عملیات تک‌تیراندازان در مناطق مختلف کشته و یا زخمی شدند.

 

یک عضو ارشد یگان تک تیرانداز یمن که نخواست نامش فاش شود، به پایگاه خبری انصارالله گفت که طی ۷۲ ساعت گذشته(روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه) بیش از ۶۷ نفر از شبه نظامیان کشته و زخمی شدند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود، چرا که از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

 

عملیات‎ تک تیراندازان یمن در جبهه‌های داخلی و مرزی این کشور در سال جاری میلادی افزایش یافته و تاکنون صدها نفر از نظامیان ارتش عربستان کشته شده‌اند.

این یگان تنها در ماه نخست(ژانویه) سال ۲۰۱۸ موفق شد، ۷۲ نظامی سعودی و ۱۷۴ شبه نظامی ائتلاف سعودی را از پای در بیاورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن