ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 88221
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
  • 173 بازدید
  • ارسال توسط :
یک رونمایی دور از شأن شهیدان کاظمی، حججی و بهمنی + عکس

یک رونمایی دور از شأن شهیدان کاظمی، حججی و بهمنی + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق، ساعتی پیش، نشست رونمایی از کتاب های «سربلند» (روایت زندگی شهید محسن حججی) و «قرعه ای از آسمان» (زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم، عمار بهمنی) در پاتوق کتاب برگزار شد. در این نشست، پدر شهید بهمنی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق، ساعتی پیش، نشست رونمایی از کتاب های «سربلند» (روایت زندگی شهید محسن حججی) و «قرعه ای از آسمان» (زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم، عمار بهمنی) در پاتوق کتاب برگزار شد.

در این نشست، پدر شهید بهمنی و محمد علی جعفری (نویسنده کتاب سربلند) سخنرانی کردند که به علت مشکلات سیستم صوتی و ناواضح بودن صدا، امکان درج آن در این خبر مهیا نشد.

این مراسم که با حضور تعداد زیادی از مخاطبان و علاقمندان شهید حججی و بهمنی برگزار شده بود به خاطر کمبود فضا و نامفهوم بودن صدای سخنرانان برای حضار، به زودی پایان پذیرفت و حاضران در جلسه به صف طویل خریداری کتاب با 40 درصد تخفیف تا سقف 100هزار تومان و هر عنوان کتاب یک جلد، پیوستند.

سئوال اصلی اینجاست؛ انتشارات شهید کاظمی که در نشر کتاب های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ید طولایی دارد و اخیرا رونمایی کتاب «مربع های قرمز» (خاطرات حاج حسین یکتا) را در سالن مجتمع فرهنگی سرچشمه و به صورت مفصل برگزار کرد، چرا و چگونه به برگزاری چنین مراسمی به دور از شأن شهیدان حاج احمد کاظمی و محسن حججی رضایت داده است؟

عدم حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی در مراسم نیز از دیگر کاستی های این مراسم بود که بی شک در عدم انتشار اخبار آن تاثیرگذار خواهد بود.

نگارش کتاب سربلند، بعد از موفقیت محمدعلی جعفری در نگارش کتاب های عمار حلب و قصه دلبری (با موضوع شهید محمدحسین محمدخانی) به این نویسنده واگذار شد و احتمال می رود کتاب مفصل دیگری از این نویسنده و با محوریت خاطرات همسر شهید حججی منتشر شود.

در ادامه تصاویری از این مراسم را خواهید دید:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن