ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88248
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۵۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی در دفاع مقدس حاصل مقاومت ملت و همراهی با امام راحل بود/مسئولین بر سر سفره خون شهداء نشسته اند

پیروزی در دفاع مقدس حاصل مقاومت ملت و همراهی با امام راحل بود/مسئولین بر سر سفره خون شهداء نشسته اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت که برای آزاد زیستن، بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه، با ایمانشان چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارت های بی شمار جنگ، ارزش هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.

تنی چند از ائمه جمعه استان کرمان در خصوص گرامیداشت یاد و خاطر هفته دفاع مقدس و جنگ هشت ساله علیه کشورمان مطالبی را عنوان کردند که در گزارش زیر مشروح آن را می خوانید.

حجت الاسلام و المسلمین عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزای سیدالشهدا علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم نشان از مبارزه تمام عیار امام حسین علیه السلام با طاغوت زمان خود دارد و در دفاع مقدس نیز ایران در برابر طاغوتیان زمان خود ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: در آن زمان ده ها کشور به صورت آشکار امکانات خود را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند و این رژیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که نو پا بود و در ابتدای راه قرار داشتغ حمله کردند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان عنوان کرد: ایران اسلامی با استفاده از جوانان رزمنده توانست از پس این موضوع برآید و از پیشرفت دشمن جلوگیری کند و آرزوی تصرف خوزستان و کشور را به یأس تبدیل کند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور ابراز کرد: کمتر از گذشت یک سال پس از  جنگ تحمیلی امام خمینی (ره) برنامه از محاصره در آوردن آبادان را طراحی کردند و رزمندگان دفاع مقدس توانستند در عملیات ثامن الائمه در پنجم مهر ماه این کار را با طراحی دقیق انجام دهند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان تصریح کرد: پیروزی که در نظام در دوران دفاع مقدس و در زمان های دیگر در برابر توطئه های منافقین به دست آورده ایم حاصل مقاومت جانانه ملت و همراهی آنان با امام خمینی (ره) و مسئولان بوده است.

وی ادامه داد: که توانستیم با ایستادگی در برابر دشمن و مقاومت های منطقه ای که آن نیز نشأت گرفته از پایداری در دهه اول انقلاب بود پیروزی را از آن کشور خود کنیم چرا که پیروزی همواره از آن اسلام بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور با اشاره به شرایط کنونی در کشور و جنگ اقتصادی صورت گرفته از سوی دشمنان عنوان کرد: در این جنگ نیز می توانیم با مقاومت و هوشیاری بر دشمن پیروز شویم و برآنان فائق بیایم و جنگ اقتصادی آنان را به شکست مبدل کنیم.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دشمن آرزو دارد که انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی نرسد، خاطر نشان کرد: آنان این آرزو را به گور خواهند برد و نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا چهل سالگی خود را خواهد دید؛ تا ان شاالله حکومت حقه و عدل بقیه الله محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایام دفاع مقدس و شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور استقامت، صبر و ایستادگی ملت ایران در قبال تمامی ابر قدرت ها است.

وی با بیان اینکه صدام مورد حمایت تمامی ابر قدرت ها بود،ادامه داد: ملت ایران ورزمندگان در مقابل تمامی آنان ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن نداند .

امام جمعه شهرستان انار عنوان کرد: این ایثار، فداکاری، استقامت و شهادت فرزندان ایران برای تمامی مسئولین مسئولیت ایجاد می کند؛ چرا که ما سر سفره ای نشسته ایم که مزین به خون شهیدان شده است؛ لذا همه ما باید از عزت، استقلال و آزادگی کشور با تمام وجود دفاع کنیم تا بتوانیم کشور را به بالاترین نقطه کمال برسانیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن