ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88305
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
  • 273 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب‌ زائران حسینی در آب‌پخش دشتستان راه‌اندازی شد

موکب‌ زائران حسینی در آب‌پخش دشتستان راه‌اندازی شد

مسئول موکب جوانان بنی‌هاشم(ع) آبپخش دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آب‌پخش  با تاکید بر نقش مهم نوجوانان و جوانان در خدمات رسانی به سوگواران حسینی در ایام ماه محرم و صفر  و زائران حسینی اظهار داشت:  در راستای نشان دادن ارادت به خاندان ائمه اطهار(ع) موکب جوانان بنی هاشم(ع) در آب پخش راه‌اندازی […]

مسئول موکب جوانان بنی‌هاشم(ع) آبپخش دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آب‌پخش  با تاکید بر نقش مهم نوجوانان و جوانان در خدمات رسانی به سوگواران حسینی در ایام ماه محرم و صفر  و زائران حسینی اظهار داشت:  در راستای نشان دادن ارادت به خاندان ائمه اطهار(ع) موکب جوانان بنی هاشم(ع) در آب پخش راه‌اندازی شد.

مجتبی ایمان‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی کاروان پیاده‌روی زائران کنگانی به کربلای معلی افزود: این کاروان امروز از آب‌پخش عبور کردند که در موکب بنی هاشم(ع) شهر آب‌پخش مورد پذیرایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در راستای خدمات رسانی به زائران موکب‌ زائران حسینی در آب‌پخش دشتستان راه‌اندازی شده است تصریح کرد: دو هدف مهم در موکب جوانان بنی هاشم(ع) دنبال می‌شود یکی ایجاد وحدت و همدلی میان جوانان در پذیرایی از زائران برای معرفی حماسه حضور مردم در پیاده‌روی اربعین و دیگری ارائه خدمات فرهنگی به زائران امام حسین(ع) وشور اشتیاق حسینی میان جوانان است.

ایمان‌نژاد به تشریح فعالیت‌های این موکب پرداخت و گفت: یکی از کارهای عمده ما عمل به واجبات است و در این راستا اقامه نماز جماعت در موکب را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم .

مسئول موکب جوانان بنی هاشم(ع) از فعالیت‌های قرآنی در این موکب را یادآور شد و خاطر نشان کرد: توجه به قرآن در موکب از ضروریات است چراکه در جای جای حرکت‌های فرهنگی خود به این مهم توجه شده تا هم از آموزه‌های قرآن استفاده کنیم و هم مبلغ آن‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: از آنجا که دشمنان شبهه‌هایی فراوانی را علیه  اسلام و شیعه وارد می‌کنند  توجه به کتاب آسمانی را در فعالیت‌های فرهنگی موکب بیش از پیش مورد توجه قرار داده‌ایم.

ایمان نژاد بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های ما در این موکب توجه به نونهالان و نوجوانان است هرچند این موکب با بیش از 100 نفر جوان خدمات به زائران می‌دهد

وی، به‌منظور معرفی یزید‌ها و شمرهای زمان، اجرای برنامه‌های دعاخوانی مانند قرائت ، پخش زیارت عاشورا، زیارت اربعین و ادعیه در چند نوبت از شبانه روز را از دیگر فعالیت‌های این موکب عنوان کرد.

وی گفت: بیشتر از آنکه دغدغه اسکان و تعذیه زائران داشته باشیم، باید به مسائل فرهنگی و بعد فرهنگی اربعین و نهضت امام حسین(ع) توجه داشته و پیام‌رسان شهدای کربلا و اهداف امام حسین(ع) باشیم.

 مسئول هئیت جوانان بنی هاشم تاکید کرد:‌ باید بر روی موضوع معرفی و آرمان شهدا به جد کار شود و این طرح به صورت واقعی عملیاتی شود تا تأثیرگذار باشد.

ایمان‌نژاد به فعالیت موکب جوانان بنی هاشم(ع) اشاره کرد و گفت:‌این موکب فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان ماه محرم فعال می‌باشد و همه روزه پذیرای عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن