ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88316
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله مشترک ۳ یگان یمنی به مواضع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در مأرب

حمله مشترک ۳ یگان یمنی به مواضع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در مأرب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان پهپادی، یگان موشکی و یگان توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله امروز چهارشنبه عملیات تهاجمی مشترک در استان مأرب واقع در مرکز یمن انجام دادند. شبکه المسیره به نقل از یک منبع نظامی یمن گزارش داد که عملیات مشترک سه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان پهپادی، یگان موشکی و یگان توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله امروز چهارشنبه عملیات تهاجمی مشترک در استان مأرب واقع در مرکز یمن انجام دادند.

شبکه المسیره به نقل از یک منبع نظامی یمن گزارش داد که عملیات مشترک سه یگان یمنی پس از شناسایی دقیق محل تجمع شبه‌نظامیان (وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی) در مأرب، آن را هدف قرار دادند.

منبع یمنی به دلیل اجرای عملیات مشترک اشاره نکرده است، اما کارشناسان نظامی معتقدند که قدرت تهاجمی عملیات‌های مشترک علیه شبه نظامیان ائتلاف بیش از عملیات‌هایی است که با یک یگان یمنی صورت می‌گیرد.

دو یگان موشکی و پهپادی یمن در فوریه گذشته نیز عملیات مشترکی را در استان مأرب انجام دادند که در آن فرماندهی نیروهای اماراتی در ای استان هدف قرار گرفته بود.

دو یگان پهپادی و توپخانه‌ای یمن در اواسط ماه گذشته (شهریورماه) نیز عملیاتی مشترک در ساحل غربی انجام دادند که در پی آن تعدادی از پایگاه‌های شبه نظامیان ائتلاف سعودی در غرب یمن منهدم شدند (جرئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن