ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88337
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۱۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
تشکر آمریکا از رئیس‌جمهور مستعفی یمن به دلیل «مقابله با تروریسم»

تشکر آمریکا از رئیس‌جمهور مستعفی یمن به دلیل «مقابله با تروریسم»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عالی‌ترین مقام دولت «دونالد ترامپ» که در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به دیدار رئیس‌جمهور مستعفی یمن رفته، قائم مقام وزارت خارجه آمریکا بوده و او در دیدار با «عبدربه منصور هادی» درباره مسائلی از قبیل مذاکرات ژنو به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عالی‌ترین مقام دولت «دونالد ترامپ» که در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به دیدار رئیس‌جمهور مستعفی یمن رفته، قائم مقام وزارت خارجه آمریکا بوده و او در دیدار با «عبدربه منصور هادی» درباره مسائلی از قبیل مذاکرات ژنو به میانجیگری سازمان ملل رایزنی کرده است.

وزارت خارجه آمریکا بیانیه‌ای درباره دیدار نفر دوم این وزارتخانه با رئیس‌جمهور مستعفی یمن منتشر کرد و در آن از «تشکر» واشنگتن از آقای هادی خبر داده است.

بنا بر روایت واشنگتن، «جان سولیوان» در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با منصور هادی درباره «فرایند سیاسی» حل بحران یمن و «وضعیت ناگوار انسانی» در این کشور صحبت کرد.

صحبت این مقام آمریکایی درباره وضعیت انسانی یمن در شرایطی صورت گرفته که حمایت‌های سیاسی، نظامی و دیپلماتیک واشنگتن از حملات ائتلاف عربستان سعودی و امارات متحده عربی به یمن و محاصره این کشور یمن همچنان ادامه دارد.

قائم مقام وزات خارجه آمریکا در این دیدار از رئیس‌جمهور مستعفی یمن به دلیل «ادامه مشارکت در زمینه تلاش‌ها برای مقابله با تروریسم و مشارکت در مشورت‌ها در ژنو به رهبری سازمان ملل درباره یمن» تشکر کرده است.

او و منصور هادی در این دیدار درباره تلاش‌های «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن رایزنی و حمایشان را از اقدامات او اعلام کردند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: «قائم مقام وزارت خارجه آمریکا و رئیس‌جمهور (مستعفی یمن) درباره اهمیت حمایت همه طرف‌ها از تلاش‌های مارتین گریفیتس صحبت کردند».

وزارت خارجه آمریکا همچنین خبر داده که سولیوان و منصور هادی در این دیدار بر «پیگیری راه‌حل سیاسی به عنوان تنها راه برای پایان دادن به جنگ در یمن» تاکید کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن