ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88370
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :

اعلام آمادگی ۱۲ موکب از آذربایجان‌غربی برای حضور در راهپیمایی اربعین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیدحسن حسینی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی صبح امروز در جلسه هماهنگی موکب‌های زیارتی اربعین ۹۷ که در محل سازمان حج و زیارت استان برگزار شد٬ بیان کرد: ماموریت اصلی موکب‌ها، فرهنگی بوده و باید ارزش زائران امام حسین (ع) […]

اعلام آمادگی ۱۲ موکب از آذربایجان‌غربی برای حضور در راهپیمایی اربعین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیدحسن حسینی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی صبح امروز در جلسه هماهنگی موکب‌های زیارتی اربعین ۹۷ که در محل سازمان حج و زیارت استان برگزار شد٬ بیان کرد: ماموریت اصلی موکب‌ها، فرهنگی بوده و باید ارزش زائران امام حسین (ع) را بدانند و در این صورت، خدمات نیز بهتر خواهد شد.

وی بابیان اینکه تاکنون ۱۲ موکب از استان برای حضور در پیاده‌روی اربعین ۹۷ اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: نزدیک به ۵۰۰هزار نفر در طول ۱۲ روز از خدمات اسکان و تغذیه موکب‌ها بهره‌مند خواهند شد.
حسینی با اشاره به تدابیر امنیتی شدیدی که امسال در خاک عراق حاکم است، خاطرنشان کرد: مسئولان موکب ها باید به مسائل امنیتی اهمیت ویژه ای قائل شوند و سیستم پذیرش در موکب‌های خود را راه اندازی کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی بابیان اینکه موکب‌ها در روز ۲۳ مهرماه حرکت خواهند کرد، افزود: ۲۹ مهرماه نیز خدمات موکب‌ها در عراق آغاز خواهد شد و ۱۰ آبان نیز موکب‌ها جمع‌‌آوری می‌شود و مسائل امنیتی در این مورد باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد:مسائل فرهنگی و عقیدتی باید بسیار مورد توجه بوده و وحدت و دوستی میان ایران و عراق باید مهمترین مسأله در میان موکب‌ها باشد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن