ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88385
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
پایگاه سعودی هدف موشک بالستیک یمن قرار گرفت

پایگاه سعودی هدف موشک بالستیک یمن قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ یگان موشکی یمن به مواضع نیروهای سعودی در منطقه «جبل الدود» واقع در استان جیزان عربستان یک فروند موشک بالستیک «زلزال 1» شلیک کرد. طبق این گزارش، در این حمله موشکی چند تن از نیروهای سعودی کشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ یگان موشکی یمن به مواضع نیروهای سعودی در منطقه «جبل الدود» واقع در استان جیزان عربستان یک فروند موشک بالستیک «زلزال 1» شلیک کرد.

طبق این گزارش، در این حمله موشکی چند تن از نیروهای سعودی کشته شدند و برخی از تجهیزات آنان منهدم شد.

نیروهای یمنی، در روزهای گذشته نیز با شلیک موشک بالستیک «بدر 1» مواضع سعودی را در جبهه‌های درگیر جنگ مورد هدف قرار داده بودند.

عربستانی سعودی با همکاری برخی کشورهای عربی منطقه بیش از 3 سال است که جنگی را علیه یمن آغاز کرده است. در پی این جنگ تا کنون هزاران نفر از غیر نظامیان یمنی جان خود را از دسته داده و مشکلاتی زیادی چون قهطی و بیماری در این کشور گسترش یافته است.

جنگده‌های سعودی در مردادماه سال جاری یک اتوبوس حامل دانش آموزان را استان «صعده» یمن مورد هدف قرار دادند که بر اثر آن ده‌ها تن از دانش‌آموزان جان خود را از دست داده و یا زخمی شدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن