ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88398
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
گلزارهای شهدای قم گلباران شد

گلزارهای شهدای قم گلباران شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، گلزارهای قم امروز در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس که بنام تجلیل از شهدا و ایثارگران نامگذاری شده میزبان حضور خانواده شهدا، مردم متدین قم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان بود.در این آیین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، گلزارهای قم امروز در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس که بنام تجلیل از شهدا و ایثارگران نامگذاری شده میزبان حضور خانواده شهدا، مردم متدین قم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان بود.
در این آیین ضمن قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و عزاداری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا انجام شد.
استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر خادمان شهدا امروز میزبان مردم در 2 گلزار بهشت معصومه(س) قطعه مدافعان حرم اهل بیت(ع) و گلزار علی بن جعفر(ع) با سه هزار و 500 شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و منا بودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در آییین گلباران شهدای بهشت معصومه(س) گفت: شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در مسیر دفاع از اسلام راستین جان خویش را فدا کردند تا تشیع و انسانیت باقی بماند.
سردار سید جواد هاشمی افزود: دشمنان اسلام سعی در به انحراف کشاندن دین و ارزشهایی چون عاشورا و انتظار را دارند، چراکه می دانند قدرت شیعه از این دو سرچشمه گرفته لذا می خواهند آن را تضعیف نمایند.
وی ادامه داد: مردم غیرتمند قم میزبان شهیدان لشکر فاطمیون و زینبیون در قم شدند و دوشادوش خانواده شهدا، شهدای مدافع حرم را تشییع و بدرقه کردند، ملت ایران به این شهادتها افتخار می کند و می داند دین، عزت و امنیت امروز ثمره خونهای پاک شهدا است.
72 گلزار شهید در قم شامل 25 گلزار در بخش مرکزی، 26 گلزار در خلجستان، 13 گلزار در کهک، 6 گلزار در سلفچگان و 2 گلزار در جعفرآباد قم وجود دارد، ضمن این که 20 یادمان شهدای گمنام این استان میزبان 52 شهید گمنام است.
جمعیت ایثارگری استان قم (شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های ایشان) حدود 70 هزار تن می باشد؛ این استان 6 هزار شهید، 11 هزار و 361 جانباز و 591 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
31 شهریورماه سالروز شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 توسط رژیم بعثی صدام می باشد که 31 شهریورماه تا 6 مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
7404/ 1175
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن