ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 88400
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
وجود امثال شهید حججی از رموز ماندگاری ۴۰ ساله انقلاب

وجود امثال شهید حججی از رموز ماندگاری ۴۰ ساله انقلاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌ الاسلام عبدالله حاجی‌ صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سالگرد خاکسپاری شهید حججی در نجف آباد ، با اشاره به اینکه شهید حججی مخلصانه در جلسات مربوط به امام حسین(ع) کار می […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌ الاسلام عبدالله حاجی‌ صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سالگرد خاکسپاری شهید حججی در نجف آباد ، با اشاره به اینکه شهید حججی مخلصانه در جلسات مربوط به امام حسین(ع) کار می کرد ، اظهار داشت : از همین رو شهید حججی ، راه امام حسین(ع) را انتخاب کرد و برای همین حجت خدا روی زمین شد.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب این شهید به اراده خداوند در چشم همه مردم عزیز شد و این کار مانند نهضت عاشورا الهی و ماندگار بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد : پیروی واقعی و عملی از امام حسین(ع) را می توان از شهید حججی آموخت تا در کنار لبیک یا حسینی که می گوییم، راه این امام را هم ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه دشمن توان جدا کردن ما از دین را ندارد و این واقعیت در نحوه شهادت شهید حججی به خوبی متبلور است، افزود: شهید حججی سرش را فدا کرد اما دین را حفظ کرد.

حاجی صادقی بیان داشت: شهید حججی به تعبیر رهبری ، حجت خدا بود که این ویژگی را می توان در یاران امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) ، تنها پیدا کرد.

وی ادامه داد : در شرایطی دشمن به اهداف خود دست پیدا می کند که تفکر بسیجی و انقلابی در ما دچار تزلزل شود اما اگر هجمه های دشمن تنها برای ترور فیزیکی ما بود، تیر دشمن به سنگ خورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت : یکی از رموز ماندگاری ۴۰ ساله انقلاب اسلامی وجود امثال شهید حججی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی توانسته است نظام های ظالم را به زانو دربیاورد به طوریکه رژیم صهیونیستی با وجود انقلاب اسلامی به مرگ تدریجی نزدیک شده است.

حاجی صادقی تصریح کرد: زمانی فلسطینی ها برای مقابله با صهیونیست ها ، سنگ در دست داشتند اما انقلاب اسلامی اکنون آن را به موشک دوربرد تبدیل کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن