ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88404
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
بحران انسانی بی‌سابقه در یمن/ ۱۸ میلیون نفر نیازمند کمک فوری هستند

بحران انسانی بی‌سابقه در یمن/ ۱۸ میلیون نفر نیازمند کمک فوری هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس،  مسئول برنامه جهانی غذا در عدن اظهار داشت ۱۸ میلیون نفر در یمن نیاز به کمک‌های کامل و فوری دارند. محمد علی محمد گفت: «اوضاع امنیت غذایی در یمن هم اکنون در بدترین حالت خود قرار […]

بحران انسانی بی‌سابقه در یمن/ ۱۸ میلیون نفر نیازمند کمک فوری هستندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس،  مسئول برنامه جهانی غذا در عدن اظهار داشت ۱۸ میلیون نفر در یمن نیاز به کمک‌های کامل و فوری دارند. محمد علی محمد گفت: «اوضاع امنیت غذایی در یمن هم اکنون در بدترین حالت خود قرار دارد.»

تهاجم بی رحمانه ائتلاف سعودی به یمن باعث به وجود آمدن یکی از جدی‌ترین بحران‌های انسانی شده است، این بحران سبب شده است تا ۲۷ میلیون انسان برای زنده ماندن دست و پا بزنند.

بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، جنگ یمن طی حدود ۴ سال گذشته باعث شده است تا ۲۸ هزار نفر کشته و زخمی شوند. هزاران نفر تنها به علت سوء تغذیه و ابتلا به بیماری‌ها جان خود را از دست داده اند. این جنگ همچنین باعث آواره شدن بیش از ۳ میلیون نفر شده است.

یمن همچنین در معرض بیشترین شیوع بیماری وبا در عصر جدید قرار گرفته است. حسن یک بیمار گفت: «وبا به علت آلودگی در کشور شایع شده است. آب، غذا، آرد و همه چیز آلوده هستند.»

اوضاع اقتصادی نیز در یمن بسیار وخیم است. بسیاری از مدارس بسته شده اند، زیرا والدین از عهده مخارج مدارس ولباس فرزندانشان برنمی آیند. بسیار از جایگاه‌های سوخت خالی هستند، زیرا واردات به طور اساسی کاهش یافته است. این وضعیت سبب شده است تا میلیون‌ها نفر برای زنده ماندن وابسته به کمک‌ها شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن