ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88406
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن|تسلط نیروهای ارتش بر یک کوه استراتژیک در الجوف + فیلم

یمن|تسلط نیروهای ارتش بر یک کوه استراتژیک در الجوف + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه کوه استراتژیک "قعشان" در بخش "خب و الشعف" استان الجوف را که تحت اشغال مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی بود به کنترل خود در آوردند. ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه کوه استراتژیک "قعشان" در بخش "خب و الشعف" استان الجوف را که تحت اشغال مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی بود به کنترل خود در آوردند.

ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صحنه‌هایی از این عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی برای تسلط بر کوه قعشان را به نمایش گذاشت.

در پی این عملیات منحصر به فرد شماری از مزدوران ائتلاف متجاوزی کشته و زخمی شدند که در فیلم منتشر شده توسط ستاد تبلیغات جنگ ارتش یمن اجساد برخی از مزدوران دیده می‌شود.

نیروهای یمنی در این عملیات موفق شدند مقادیری سلاح و مهمات را به غنیمت بگیرند. این در حالی است که نیروهای دشمن با انتقال تجهیزات گسترده به این منطقه تلاش کرد این کوه را باز پس بگیرد که تلاش‌های آن با شکست مواجه شد و فورا پا به فرار گذاشتند.

کوه قعشان با توجه به اینکه مشرف بر منطقه "الیتمه" است و از طریق این کوه می‌توان مناطق مجاور را در تیررس خود قرارد داد از لحاظ استراتژیک دارای اهمیت است.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن