ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8842
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم لاله‌های بهشت در قزوین

برگزاری مراسم لاله‌های بهشت در قزوین

غلامرضا حقایق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: یادواره شهدای محله ملک‌‌آباد و شهدای مدافع حرم استان قزوین با عنوان مراسم لاله‌های بهشت در این استان برگزار می‌شود. […]

غلامرضا حقایق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: یادواره شهدای محله ملک‌‌آباد و شهدای مدافع حرم استان قزوین با عنوان مراسم لاله‌های بهشت در این استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مراسم لاله‌های بهشت روز جمعه دوم مهر ماه سال جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس آمنه خاتون(س) واقع در خیابان ملک‌‌آباد استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: در یادواره شهدای محله ملک‌‌آباد و شهدای مدافع حرم این استان حجت‌الاسلام علی ثمری از استان تهران به سخنرانی می‌پردازد و همچنین محمد نبوی و داوود اسماعیل‌پور از مداحان اهل‌بیت(ع) مداحی می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن