ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88448
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
سمنان| آیت‌الله شاهچراغی: کودک‌کُشان در یمن، عراق و سوریه پشت پرده جنایت تروریستی اهواز بودند

سمنان| آیت‌الله شاهچراغی: کودک‌کُشان در یمن، عراق و سوریه پشت پرده جنایت تروریستی اهواز بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم خداجوی این شهر در مصلای بزرگ سمنان برگزار شد اظهار داشت: حادثه خونین اهواز مایه نگرانی است. وی با اشاره به پیام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم خداجوی این شهر در مصلای بزرگ سمنان برگزار شد اظهار داشت: حادثه خونین اهواز مایه نگرانی است.

وی با اشاره به پیام و رمایشات مقام معظم رهبری درباره این جنایت خونین و تروریستی افزود: پشت پرده و عاملان اصلی جنایت تروریستی اهواز آنهایی هستند که در کشور یمن مردم را می‌کُشند و جنایت می‌کنند و در عراق مردم را ترور می‌کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بدون شک آمریکا و ایادی این کشور مستکبر در منطقه پشت پرده جنایت تروریستی اهواز قرار دارند تأکید کرد: زن‌کشی، کودک کشی و کشتن جانباز هنر نیست و فقط از بزدلان بر می‌آید.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر لزوم برخورد جدی و قاطع با عاملان جنایت اهواز تصریح کرد: از مسئولان به ویژه قوه قضائیه انتظار می‌رود تا هرچه سریع‌تر عقبه تروریست‌های جنایت اهواز را به سختی مجازات کنند.

وی با اشاره به اینکه البته اقداماتی در این راستا انجام شده است عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان  (عج) خانه تیمی تروریست‌ها را کشف و تعداد زیادی از آنان را دستگیر کرده‌اند و امیدواریم هرچه سریع‌تر آنها را به سزای اعمال جنایتکارانه‌شان برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز امنیت خوبی در کشور حاکم است؛ بر ضرورت تلاش مسئولان برای جلوگیری از ورود خدشه به امنیت موجود تأکید و ابراز امیدواری کرد تا دیگر حوادثی مانند جنایت اهواز در کشور تکرار نشود.

دفاع مقدس کشور را برای همیشه در برابر جنگ نظامی بیمه کرد

امام جمعه سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس، بر ضرورت معرفیو تبیین هرچه بیشتر دستاوردهای آن برای نسل جدید جامعه تأکید کرد.

آیت‌الله شاهچراغی دفاع مقدس را کاری بسیار بزرگ از سوی ملت ایران در برابر دشمنان خود دانست و با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس به مدت هشت سال با دستان خالی و بدون حمایت در برابر همه دنیا ایستاد تصریح کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس این است که کشور را برای همیشه در برابر جنگ نظامی بیمه کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگ نخواهد شد و مذاکره نیز نخواهیم کرد افزود: البته امروز جنگ در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به صورت جدی مطرح است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز گرانی پشت مردم را خم کرده است؛ از مسئولان خواست تا با عمل به فرامین مقام معظم رهبری از بار فشار به مردم کشور که از سوی دشمنان وارد می‌شود؛ بکاهند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه امروز مردم از بابت آینده این جنگ‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور نگران‌اند عنوان کرد: امروز اطاعت از مقام معظم رهبری راهکار عبور از شرایط فعلی کشور است.

سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در شأن ملت ایران بود

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به حضور رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و سخنرانی وی در این مجمع، این سخنرانی را "خوب و مناسب" ارزیابی کرد و افزود: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در شأن ملت ایران بوده و شایسته تجلیل است.

آیت‌الله شاهچراغی اضافه کرد: همان‌هایی که در سراسر سخنرانی ترامپ وی را مسخره می‌کردند؛ هنگام سخنرانی رئیس جمهور کشورمام سراپا گوش بودند.

وی تصریح کرد: از مسئولان کشور انتظار می‌رودکه همیشه همین‌گونه مقتدر و با استقاومت و مقاوم در صحنه‌های بین‌المللی حاضر شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن