ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8848
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
ظرفیت ورزشگاه در حال تکمیل شد/ تکریم شهدای مدافع حرم

ظرفیت ورزشگاه در حال تکمیل شد/ تکریم شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، ظرفیت ورزشگاه 15 هزار نفری فولادشهر در حال تکمیل شدن است. * بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را به هواداران پرسپولیس اختصاص دادند. * اکثر سپاهانی‌ها با لباس‌های زرد به ورزشگاه آمده‌اند.  * ورودی ماشین‌ها به ورزشگاه مسدود شده و احتمال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، ظرفیت ورزشگاه 15 هزار نفری فولادشهر در حال تکمیل شدن است.

* بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را به هواداران پرسپولیس اختصاص دادند.

* اکثر سپاهانی‌ها با لباس‌های زرد به ورزشگاه آمده‌اند. 

* ورودی ماشین‌ها به ورزشگاه مسدود شده و احتمال دارد که شمار زیادی از تماشاگران پشت در بمانند جمعیت زیادی در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* بلیبوردی برای تکریم شهدای حرم و شهدای دفاع مقدس نصب شده و از خانواده‌های شهدای نوری و ایزدی که از شهدای مدافع حرم است تقدیر می‌شود.

* هواداران پرسپولیس تک تک بازیکنان تیم شان را تشویق کردند. 

* هواداران سپاهان نیز تیم محبوب‌شان را تشویق می‌کنند و محرم نویدکیا در ترکیب اصلی قرار ندارد اما بیشتر از سایر بازیکنان تشویق می‌شود.

* هواداران دو تیم موج مکزیکی در ورزشگاه به راه انداخته‌اند.

* ترکیب سپاهان در این بازی به شرح زیر است: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، احسان حاج صفی، مهرداد محمدی، رضا میرزایی و پدرو هنریکه

دیدار دو تیم ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن