ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88535
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۴۶
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی موکب فاطمه الزهرا(س) در ملایر/ پیش بینی خدمت رسانی به 200 هزار زائر حسینی

برپایی موکب فاطمه الزهرا(س) در ملایر/ پیش بینی خدمت رسانی به 200 هزار زائر حسینی

سعید کتابی، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه ملاير در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: تجمیع موکب‌ها از مصوبات جلسه ستاد اربعین شهرستان و تأکید ستاد اربعین کشور است.کتابی افزود: امسال نیز همچون سنوات قبل، با توجه به زیر ساخت‌های موجود، موکب «حضرت فاطمه الزهرا(س)» در محل «بهشت هاجر» ملایر میزبان زائران اربعین […]

برپایی موکب فاطمه الزهرا(س) در ملایر/ پیش بینی خدمت رسانی به 200 هزار زائر حسینی

سعید کتابی، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه ملاير در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: تجمیع موکب‌ها از مصوبات جلسه ستاد اربعین شهرستان و تأکید ستاد اربعین کشور است.
کتابی افزود: امسال نیز همچون سنوات قبل، با توجه به زیر ساخت‌های موجود، موکب «حضرت فاطمه الزهرا(س)» در محل «بهشت هاجر» ملایر میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.
کتابی با بیان اینکه موکب مستقر در ملایر هفت روز قبل از اربعین حسینی در خدمت زائران خواهد بود اضافه کرد: توزیع غذای گرم، میان وعده، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ارائه خدمات پزشکی و … از برنامه‌های اجرایی در این محل است.
معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه ملاير با اشاره به اینکه هیچ محدویتی در پذیرش زائران حسینی ندارد عنوان کرد: موکب حضرت فاطمه‌الزهرا(س) در مسیر بازگشت زائران در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) روستای جوراب برپا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این موکب سال گذشته روزانه به طور میانگین به 3 هزار زائر حسینی خدمت رسانی داشته است عنوان کرد: سال گذشته موکب فاطمه الزهرا(س) پذیرای 200 هزار زائر حسینی بوده است که پیش بینی می‌شود امسال این تعداد زائر و حتی بیشتر از خدمات موکب بهره مند شوند.
کتابی با اشاره به اینکه هزینه‌های موکب همگی از محل نذورات و کمک‌های مردمی تأمین می‌شود ابراز کرد: برای اسکان اضطراری زائران اربعین حسینی 3 محل در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن