ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88551
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
تشکیل 10 کمیته برای خدمات دهی در اربعین حسینی در استان

تشکیل 10 کمیته برای خدمات دهی در اربعین حسینی در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برناازلرستان؛ خجسته پور روز  شنبه در دومین جلسه ستاد اربعین استان که با حضور جمعی از اعضاء و کمیته های مختلف برگزار شد،اظهارکرد: استان لرستان امسال با برگزاری اجلاس سراسری پیرغلامان زودتر به استقبال محرم و صفر رفت که این امر بازتابهای گسترده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برناازلرستان؛ خجسته پور روز  شنبه در دومین جلسه ستاد اربعین استان که با حضور جمعی از اعضاء و کمیته های مختلف برگزار شد،اظهارکرد: استان لرستان امسال با برگزاری اجلاس سراسری پیرغلامان زودتر به استقبال محرم و صفر رفت که این امر بازتابهای گسترده ای در راستای ترویج فرهنگ حسینی به ویژه شیوه عزاداری مردم لرستان داشته است.

اوبا بیان اینکه موضوع راهپیمایی اربعین حسینی هم عبادی است و هم سیاسی ،افزود: این حرکت عظیم می تواند پاسخی به جنایات دشمنان نظام و اسلام باشد.

خجسته پور تصریح کرد: سال گذشته در بخشهای مختلف برای کمک به زوار اربعین حسینی تمام تلاش خود را به کار گرفته و امسال نیز براساس مجوزهای شرعی تلاش خود را برای کمک به موکبهای داخل و خارج کشور بکار خواهیم گرفت.

به گفته او 10کمیته در راستای خدمات دهی در بخشهای مختلف اربعین حسینی  در استان تشکیل شده و تمام تلاش خود را در راستای خدمات دهی به زائران بکار گرفته شده است.

خجسته پور گفت: یک شماره حساب توسط ستاد عتبات عالیات برای جمع آوری نذورات مردمی از طریق صدا و سیما و رسانه های اعلام شده تا مردم بتوانند کمکهای خود را به این شماره واریز کنند.

او بیان کرد: ستاد عتبات  وعالیات استان برنامه ای برای برخورد با موکبهای غیر مجاز و بدون مجوز داشته باشند و بحث پیگیری تامین دارو و سوخت کامیونهایی که به خارج کشور برای ارسال اقلام موکبهای اربعین را در اولویت خود قرار داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن