ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 88623
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۵۸
  • 654 بازدید
  • ارسال توسط :
سپاه پاسداران چه پاسخ کوبنده‌ای به مزدوران حادثه اهواز می‌دهد؟/ وعده‌ای که همواره محقق شده است

سپاه پاسداران چه پاسخ کوبنده‌ای به مزدوران حادثه اهواز می‌دهد؟/ وعده‌ای که همواره محقق شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمله تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت برخی از هموطنان شد، موجی از غم و اندوه را در سراسر کشور به وجود آورد. از یک طرف گروهک های تروریستی مسئولیت حمله در اهواز را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمله تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت برخی از هموطنان شد، موجی از غم و اندوه را در سراسر کشور به وجود آورد. از یک طرف گروهک های تروریستی مسئولیت حمله در اهواز را به گردن گرفتند و سخنگوی یکی از این گروهک ها با تلویزیون ایران اینترنشنال واقع در لندن مصاحبه و به این موضوع اعتراف کرد و از سوی دیگر داعشی ها مطرح کردند که عناصر آنها بوده اند که این عملیات تروریستی را انجام داده و ایران را تهدید به انجام اقدامات تروریستی دیگر کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طی انتشار بیانیه‌ای وعده داد که به مانند دیگر اقدامات تروریستی این عملیات نیز بدون جواب نخواهد ماند و به ملت ایران اطمینان داد که در آینده نزدیک تروریست ها با انتقام مهلک و فراموش ناشدنی مواجه خواهند شد. انتقامی که در گذشته نیز موارد مشابه آن نشان داده که در چنین مواقعی، نیروهای مسلح کشورمان چنین اقدامات بزدلانه ای را بی پاسخ نگذاشته و به شکلی سهمگین تر پاسخ حملات به خاک ایران را داده اند.

پرده اول: انتقام سپاه از گروهک تروریستی پژاک

در حمله ناجوانمردانه گروه پژاک که در نخستین ساعات بامداد شنبه، بیست و نهم تیرماه در حوالی روستای دری مریوان به وقوع پیوست و نیروهای مرزبانی برای جلوگیری از ورود گروه‌های تروریستی به خاک کشور با آنها درگیر شدند.

شدت درگیری و تیراندازی‌های مداوم از سوی دو طرف باعث شد تا زاغه مهمات قرارگاه مرزی حمزه(ع) منفجر شود و همین انفجار هم باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مرزبانان شد. این قرارگاه مرزی متعلق به نیروی زمینی سپاه بود و همه شهدا و مجروحان این حادثه هم از نیروهای سپاه بودند.

گروهک تروریستی پژاک با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در روستای «دری» شهرستان مریوان در استان کردستان را بر عهده گرفت.

پژاک در بیانیه خود ضمن ادعای این که در نتیجه حمله عناصر تروریستی شاخه مسلح این گروهک معاند ۱۵ نیروی سپاه به شهادت رسیده و پنج نیروی دیگر نیز زخمی شدند، هدف از این حمله تروریستی را «انتقام خون» چهار تن از عناصر خود عنوان کرد که در این اواخر در اقلیم کردستان عراق ترور شده بودند.

در 17 شهریور ماه سال جاری خبری مبنی بر اصابت چند موشک به مقرهای حزب دمکرات کردستان در حومه اربیل منتشر شد. برخی منابع محلی منشأ این حملات را ایران اعلام کرده‌اند.

پس از این بود که روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انتقام سپاه از گروهک تروریستی پژاک خبر داد و اعلام کرد: « یک تیم از اشرار گروهک تروریستی پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیر ماه سال جاری به پایگاه دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر امروز (جمعه ۱۶ شهریور ) طی یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی ،در کمین رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهدا( ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد.»

پرده دوم: انتقام مشترک سپاه و حزب الله از رژیم صهیونیستی به خون خواهی سردار شهید الله دادی

در اواخر دی ماه سال 1393 در جریان حمله اسرائیل در شهر قنیطره سوریه در نزدیکی ارتفاعات جولان،شش نفر از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان به همراه سردار الله دادی به شهادت رسیدند.

در مقابل سردار حسین دهقان وزیر دفاع کشورمان اسرائیل را تهدید کرد و وعده داد که انتقام مرگ سردار الله دادی و شش عضو حزب الله لبنان را می گیریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی الله‌دادی تأکید کرد: «سپاه همان طور که در صحنه جنگهای گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.»

تنها یک روز پس از پیام کوبند فرمانده کل سپاه به مناسبت شهید «محمد علی‌ الله‌دادی» توسط صهیونیست ها و اعلام این که رژیم صهیونیستی باید منتظر صاعقه‌های ویرانگر ایران باشد، مقامات صهیونیست اعلام کردند که در حمله اخیر به خاک سوریه، قصد هدف قرار دادن فرمانده ارشد سپاه ایران را نداشته اند.

گردان‌های شهدای قنیطره وابسته به این سازمان جهادگر ساعت 11:30 صبح روز  8 بهمن ماه همان سال به یک کاروان نظامی صهیونیست حمله کردند.

در این حمله حداقل نه خودرو نظامی و زرهی اسرائیل هدف قرار گرفت. برخی از رسانه‌های عربی خبر دادند که در این حمله حداقل 15 نفر کشته شدند.

سردار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات حزب الله تصریح کرد: «پاسخی که به رژیم صهیونیستی داده شد، حداقل پاسخ بود.»

وی گفت: «قدرت مقاومت برگرفته از راه انقلاب اسلامی است و امیدواریم این پاسخ، درس عبرتی شده باشد که دیگر از این غلط ها نکنند. همانطور که خون شهدای ما یکی است جواب ما و حزب الله نیز یکی خواهد بود.»

سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه نیز در این باره بیان کرد: « وقتی که رژیم صهیونیستی سردار شهید الله دادی و جوانان حزب الله را به شهادت رساند گفتیم انتقام می‌گیریم و چند روز بعد انتقام گرفتیم.»

پرده سوم: سردار سلیمانی انتقام خون شهید حججی را از داعش گرفت

شش مهر ۱۳۹۶ پس از شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم، محسن حججی، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس وعده داد تا کمتر از سه ماه دیگر کار گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه تمام شود.

کمتر از یک ماه پس از وعده سردار سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه به فرماندهی او توانست بر فتنه تروریسم تکفیری پیروز شود و سیطره دولت خودخوانده داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه امریکایی – صهیونیستی در "بوکمال" پایان یافت.

پس از آن صبح ۳۰ آبان ۱۳۹۶ سردار در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب رسما پایان سیطره داعش بر عراق و سوریه را اعلام کرد.

سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اربعین شهادت مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور، بیان کرده بود: «من در پیامی که برای شهادت شهید حججی دادم، گفتم ما انتقام خواهیم گرفت؛ ما باید به وعده خودمان صادق باشیم؛ انتقام ما این است که کمتر از ۳ ماه دیگر، اعلام پایان حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود. سعی می‌کنیم این ۳ ماه را به ۲ ماه تبدیل کنیم و عمر این شجره خبیثه و این غده سرطانی خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را به پایان برسانیم و جشن آن را در ایران و در بین همه منطقه اعلام کنیم».

پرده چهارم: انتقام سخت موشکی سپاه از داعش

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ و تنها ۲۶۰ ساعت پس از حمله بزدلانه تروریستی عوامل گروهک داعش به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، نیروی هوافضای سپاه در قالب عملیات «لیله القدر» با شلیک موفقیت آمیز ۶ موشک «ذوالفقار» و «قیام» از استان‌های کرمانشاه و کردستان به مقر فرماندهی تروریست‌های داعش در دیرالزور، خسارات و تلفات گسترده‌ای را به این گروهک وارد کرد.

موشک‌هایی که از فراز آسمان عراق عبور کردند. به نقل از روابط عمومی سپاه، در جریان این عملیات موفق، بیش از ۱۷۰ تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروحیت تعدادی دیگر از تروریست‌ها، تلفات سنگینی بر ادوات، تجهیزات و سامانه‌های آنان وارد شد.

پرده پنجم: انتقام خون شهیدان میرجاوه از تروریست مزدور سعودی

سردار پاکپور از انتقام نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مزدور تروریست سعودی در دیدار با یکی از خانواده شهدا روایت کرد.

۲۳ مرداد سال ۱۳۹۶ سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در دیدار با خانواده‌های ۴ شهید مدافع حرم در سخنانی گفت: «چند وقت قبل به «جلیل قنبرزهی» (سرکرده گروهک تروریستی انصار الفرقان) را شوراندند که به داخل خاک ایران بیاید و عملیات تروریستی انجام دهد.»

وی افزود: او به هم ارتفاعات قصرقند آمد و توسط نیرو‌های روزه‌دار ما در تاریخ ۲۹ خرداد به هلاکت رسید؛ هنوز که هنوز است سرویس جاسوسی عربستان نتوانسته برای جایگزینی جلیل قنبرزهی به نتیجه برسد؛ وقتی برادران ما را در میرجاوه شهید کردند گفتیم انتقام می‌گیریم، انتقام بالاتر از انهدام گروه قنبرزهی؟»

سپاه چه انتقامی از تروریست‌های حادثه اهواز می گیرد؟

در پی حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز و شهید و زخمی شدن جمعی از هموطنان از جمله "طاها اقدامی" کودک معصوم چهار ساله در این اقدام ضدانسانی، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی به پدر وی، شهادت مظلومانه این فرزند ایران زمین در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین(ع) را تبریک و تسلیت گفت.

سرلشکر جعفری در پیامی به پدر شهید طاها اقدامی اعلام کرد: پاسداران انقلاب هرگز نخواهند گذاشت خونهای پاک و مطهر شهدای گرانقدر حادثه اهواز به هدر رود و پاسداران چون صاعقه‌ای ویرانگر بر سر دشمنان فرود خواهند آمد.

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه نیز گفت: « انتقام قطره قطره خون شهدای اهواز را از عوامل داخلی و خارجی این حادثه می‌گیریم و به رژیم عربستان و امارات هشدار می‌دهیم شما تحمل تیغ انتقام ما را ندارید.»

سپاه پاسداران هر گاه وعده انتقام از دشمنان ملت مسلمان ایران را داده به آن عمل کرده است، و این بار نیز باید منتظر بود و دید که نیروهای سپاه چه پاسخی به دشمن خواهند داد. هر چند که پس از اعلام انتقام از سوی سپاه کاربران شبکه های مجازی با استقبال از این موضوع حدس و گمان‌هایی زده‌اند و بسیاری منتظرند تا ببیند این انتقام به چه شکل اجرا خواهد شد.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن