ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88630
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۲۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
راه اندازی ۳۲ موکب پذیرایی هیات های مذهبی استان مرکزی در اربعین ۹۷

راه اندازی ۳۲ موکب پذیرایی هیات های مذهبی استان مرکزی در اربعین ۹۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل نجفی نظام آبادی رئیس ستاد عتبات استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: سال گذشته فعالیت های کمیته اسکان و تغذیه ستاد عتبات استان را بنا بر تقسیم بندی منطقه ای در سه حوزه داخل کشور، نجف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل نجفی نظام آبادی رئیس ستاد عتبات استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: سال گذشته فعالیت های کمیته اسکان و تغذیه ستاد عتبات استان را بنا بر تقسیم بندی منطقه ای در سه حوزه داخل کشور، نجف اشرف و مسیر پیاده روی برنامه ریری کردیم و امسال هم به همین شیوه عمل خواهیم کرد.

نجفی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان مرکزی در مسیر مواصلاتی زائران اربعین از ورودی استان تا انتهایی ترین نقاط استان، موکب ها به خدمت رسانی به زائران می پردازند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مرز مهران ۱۵۰۰۰ نفر توسط ستاد استان مرکزی اسکان داده شده اند، تصریح کرد: علاوه بر مهران، اسکان و تغذیه ۱۵۰۰۰ نفر به مدت یازده روز در نجف اشرف تامین شد.

نجفی نظام آبادی با اشاره به اینکه امسال ۳۲ موکب توسط ستاد استان در ایام اربعین راه اندازی خواهد شد گفت: از این تعداد ۸ موکب داخل کشور، ۱۰ موکب در نجف اشرف و مابقی در مسیر پیاده روی به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

رئیس ستاد عتبات استان مرکزی اضافه کرد: همچنین امسال سه موکب نیز ویژه خواهران درنظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸۰ هزار نفر در صحن حضرت زهرا (س) اسکان یافتند که مدیریت این فضا با استان مرکزی و تهران بود، به همین دلیل امسال نیز شرایط سختی در آن جا خواهیم داشت که برای عبور از آن همه دستگاه ها باید با تمام توان وارد کار شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن