ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8868
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
  • 288 بازدید
  • ارسال توسط :
لزوم بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي اجتماعي براي پيشبرد ماموريت‌هاي ناجا

لزوم بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي اجتماعي براي پيشبرد ماموريت‌هاي ناجا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضايي در نشست ساليانه معاونان اجتماعي استان ها و مراکز آموزش مرزباني، با اشاره به نقش موثر معاونت اجتماعي در انعکاس ماموريت هاي نيروي انتظامي، اظهار کرد: مرزبانان در مسير اعتلاي امنيت گام برمي دارند و معاونت اجتماعي براي انعکاس اين […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضايي در نشست ساليانه معاونان اجتماعي استان ها و مراکز آموزش مرزباني، با اشاره به نقش موثر معاونت اجتماعي در انعکاس ماموريت هاي نيروي انتظامي، اظهار کرد: مرزبانان در مسير اعتلاي امنيت گام برمي دارند و معاونت اجتماعي براي انعکاس اين تلاش ها ، فعاليت مي کند.

وي در ادامه با تقدير از اقدامات ترويجي و فرهنگي معاونت اجتماعي به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته ناجا، افزود : نبايد اين اقدامات محدود به همين هفته باشد و بايد در همه روزهاي سال فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي دنبال شود.

فرمانده مرزباني کشور با تاکيد بر لزوم توجه معاونان اجتماعي به حوزه مشارکت همگاني، بيان کرد: بايد با ارتباط مستمر با مرزنشينان در تمام طول سال در جهت رفع مشکلات و تبيين قوانين مرزي و جذب همکاري مرزنشينان اقدام شود.

وي با اشاره به معضل قاچاق کالا، افزود: اطلاع رساني مناسب و اقدامات مشارکتي در جهت آشنايي مرزنشينان با قوانين موجود در خصوص مبارزه با اين پديده ، کمک رسان ماموريت هاي محوله مي باشد.

سردار رضايي تاکيد کرد: اقدامات اجتماعي مقطعي، راهگشا نيست، بايد فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي مستمر و در جهت جلب اعتماد عمومي انجام گيرد.

وی با بيان اينکه اعتماد عمومي بزرگترين سرمايه ناجا است، تاکيد کرد : معاونان اجتماعي يگان‌هاي مرزي، بايد با ارتباط مستمر و تعامل با ائمه جمعه، بسيج، هيئت هاي مذهبي ، برنامه هاي مردم ياري و … در راستاي بستر سازي ماموريت هاي نيروي انتظامي و مرزباني اقدام کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، وي در پايان گفت : ايران حرم است و مرزبانان مدافعان اين حرم بزرگ هستند و در گرداگرد اين حرم مقدس با ايمان راسخ در برابر همه سختي ها و توطئه هاي دشمنان ايستاده اند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن