ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88731
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
آمار خودکشی در ایران +اینفوگرافیک

آمار خودکشی در ایران +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خودکشی معضلی است که امروزه در کشورهای اروپایی و آمریکایی افراد بسیاری را به کام مرگ می‎فرستد و هر ساله تعداد قابل توجهی از افراد قربانی این معضل می‌شوند و به زندگی خود پایان […]

آمار خودکشی در ایران +اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خودکشی معضلی است که امروزه در کشورهای اروپایی و آمریکایی افراد بسیاری را به کام مرگ می‎فرستد و هر ساله تعداد قابل توجهی از افراد قربانی این معضل می‌شوند و به زندگی خود پایان می‌دهند.

در حالی که رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند تلاش می‌کنند تا آمار غلط و دروغین از آمار خودکشی در کشور را به مردم ارائه بدهند اما آمارهای سازمان بهداشت جهانی درباره میزان وقوع خودکشی در ایران، آمار دیگری ارائه می‌دهد.

با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی، «خودکشی» پانزدهمین علت مرگ و میر افراد در جهان به شمار می‌آید و بر اساس آمار ذکر شده در مجموع ۱۴ درصد از کل مرگ و میرهای جهان به دلیل خودکشی رخ می‌دهند و در این میان آمار خودکشی در ایران نسبت به آمار دیگر کشوها از نصف هم کمتر است.

بر اساس گفته مسئولان سازمان پزشکی قانونی کشور و البته میزان وقوع خودکشی در ایران از کشورهای اروپایی کم‌تر است وبه طور دقیق می‌توان گفت که آمارهای دقیق و رسمی از دو برابر بودن نرخ خودکشی در دنیا نسبت به ایران حکایت دارند.

در ایران به ازای هر 100 هزار نفر 6 نفر بر اثر خودکشی فوت کرده‌اند و این آمار در سایر کشورها، به ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکایی 12 نفر به ازای هر یک صد هزار نفر است.

آمار خودکشی در ایران+ اینفوگرافیک    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن