ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88744
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :
اقامه عزای شهادت سیدالساجدین در هیأت فاطمیون تهران

اقامه عزای شهادت سیدالساجدین در هیأت فاطمیون تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری شهادت حضرت سید الساجدین امام سجاد (ع) روز جمعه ۱۳ مهر ماه از  ساعت ۷ تا ۹ از سوی هیأت فاطمیون تهران برگزار می‌‌شود. در این محفل معنوی عباس تقی‌زاده به قرائت زیارت عاشورا می‌پردازد و حجت‌الاسلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری شهادت حضرت سید الساجدین امام سجاد (ع) روز جمعه ۱۳ مهر ماه از  ساعت ۷ تا ۹ از سوی هیأت فاطمیون تهران برگزار می‌‌شود.

در این محفل معنوی عباس تقی‌زاده به قرائت زیارت عاشورا می‌پردازد و حجت‌الاسلام میثم علی پناه از خطبای تهران درباره فضیلت‌های امام عارفان و سیره ایشان در مواجهه با ظلم سخنرانی می‌کند.

همچنین حسین رجبیه در سوگ شهادت این امام همام مرثیه‌سرایی می‌کند.

 

 

علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم عزای شهادت امام زین‌العابدین (ع) می‌توانند به نشانی خیابان مجاهدین اسلام، چهارراه آبسردار، حسینیه فاطمیون مراجعه کنند.

مخاطبان گرامی خبرگزاری فارس می‌توانند برنامه‌های مسجد و هیأت خود را به مناسبت‌‌ ماه محرم از طریق «این لینک» برای صفحه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس بفرستند.

همچنین نشانی الکترونیکی heyat@farsnews.com برای اعلام نظرات و پیشنهادهای شما در خصوص صفحه مسجد و هیأت در اختیار شماست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن