ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88854
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
  • 158 بازدید
  • ارسال توسط :
لحظات دیدنی از روحیه باورنکردنی رزمندگان فاطمیون پیش از نبرد سنگین حلب + فیلم

لحظات دیدنی از روحیه باورنکردنی رزمندگان فاطمیون پیش از نبرد سنگین حلب + فیلم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «فاطمیون» قهرمانان جدید دوران مقاومت، دلاورانه ایستاده‌اند و تاریخ و جغرافیای دوران جدید را دگرگون می‌کنند. دلاوران افغانستانی نبرد با شر بزرگ روزگار ما، همچنان شهید و مجروح می‌دهند و همچنان اجازه نزدیک شدن به حرم عقلیه بنی‌هاشم(س) را نمی‌دهند. […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «فاطمیون» قهرمانان جدید دوران مقاومت، دلاورانه ایستاده‌اند و تاریخ و جغرافیای دوران جدید را دگرگون می‌کنند. دلاوران افغانستانی نبرد با شر بزرگ روزگار ما، همچنان شهید و مجروح می‌دهند و همچنان اجازه نزدیک شدن به حرم عقلیه بنی‌هاشم(س) را نمی‌دهند.

لحظات دیدنی از رزمندگان فاطمیون پیش از نبرد سنگین+ فیلم

فاطمیون در سال 1392 شمسی با تلاش‌های شهید توسلی (ابوحامد) با گردآوری 22 نفر برای دفاع از حرم تشکیل شد، تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی (لواء فاطمیون) شناخته می‌شوند. لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص است که به‌تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب(س) است.

فیلم مرکز رسانه‌ای فاطمیون از روحیه بالای رزمندگان فاطمیون پیش از آغاز یک عملیات سنگین در منطقه حلب سوریه در ادامه قابل مشاهده است:

منبع: تسنیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن