ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88898
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۱۵
  • 476 بازدید
  • ارسال توسط :
در پیاده‌روی اربعین باید انسجام وحدت شیعه به جهانیان نشان داده شود

در پیاده‌روی اربعین باید انسجام وحدت شیعه به جهانیان نشان داده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش موکب داران اربعین گفت: به لطف خدا شور و شعور حسینی را از زنجان به مسیر پیاده روی بزرگ اربعین صادر خواهیم کرد. وی اظهار کرد: کمیته […]

در پیاده‌روی اربعین باید انسجام وحدت شیعه به جهانیان نشان داده شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش موکب داران اربعین گفت: به لطف خدا شور و شعور حسینی را از زنجان به مسیر پیاده روی بزرگ اربعین صادر خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین نقش مهمی در کیفیت پیاده‌روی اربعین دارد و این کمیته موظف به تجهیز فرهنگی زائرین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمنان بیکار نیستند و با ترفندها و نقشه های مختلف سعی دارند حرکت معنوی پیاده‌روی اربعین را کم‌رنگ نشان بدهندولی موفق نمی شوند.

صفی یاری تأکید کرد: کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین موظف است با ارائه آموزش‌های پیش از اعزام با آگاهی بخشی به زائرین ضعف‌های سال گذشته را کاهش بدهد.

وی به اقدامات و برنامه‌های کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان اشاره کرد و افزود: تهیه بروشور و بسته‌های آموزشی برای زائرین که حاوی پیام‌های مختص سفر اربعین باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: در

پیاده‌روی اربعین باید انسجام وحدت شیعه به جهانیان نشان داده شود و این وحدت و انسجام حول محور ولایت‌فقیه و مطالبات رهبری باید باشد.

صفی یاری افزود: باید رفتار عزاداران حسینی در عراق طوری باشد که مردم عراق موردتکریم قرار بگیرند و در راستای تحقق این امر مهم مدیریت و برنامه‌ریزی‌ها و ساماندهی‌های لازم با هیئت‌های مذهبی و مبلغین و روحانیون در دستور کار است.

وی تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین رمز تداوم شور و فرهنگ عاشورایی است و حضور باشکوه و باعظمت مردم در اربعین حسینی یک حرکت عظیم فرهنگی و دینی است.

گفتنی است:بنا به اعلام ستاد پیاده روی اربعین ۱۸ موکب از استان زنجان در مسیر پیاده روی اربعین حضور خواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن