ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88921
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۴۹
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
پسران دانشجو چگونه به سفر اربعین بروند؟ +اینفوگرافیک

پسران دانشجو چگونه به سفر اربعین بروند؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیاده‌روی اربعین مظهر شور و شوق حسینی است که هرساله خیل عظیمی از عاشقان و دلدادگان اباعبدلله‌الحسین‌(ع) از سرتاسر جهان خود را به این پیاده‌روی باشکوه رسانده و راهی کربلا می‌شوند. معمولا یکی از […]

پسران دانشجو چگونه به سفر اربعین بروند؟+اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیاده‌روی اربعین مظهر شور و شوق حسینی است که هرساله خیل عظیمی از عاشقان و دلدادگان اباعبدلله‌الحسین‌(ع) از سرتاسر جهان خود را به این پیاده‌روی باشکوه رسانده و راهی کربلا می‌شوند.

معمولا یکی از مشکلاتی که دانشجویان پسر را در سفر اربعین با مشکل روبرو می‌کند، بحث خروج از کشور بدون کارت پایان خدمت باشد. تا چند سال پیش، افراد باید برای خروج از کشور، وثیقه سه میلیون تومانی می‌گذاشتند که با پیگیری‌های ستاد  ملی اربعین دانشگاهیان، طرح گذاشتن وثیقه حذف شد و در چند سال اخیر پسران نیز می‌توانند بدون نگرانی بابت این موضوع، به زیارت امام حسین‌(ع) بروند.

برای این سفر لازم است ابتدا پسران دانشجو برای گرفتن مجوز خروج از کشور، به سامانه ستاد ملی اربعین مراجعه کرده و درخواست خروج از کشور بدهند. کد سقا دریافت شده را به دفاتر بسیج دانشجویی اعلام کنند.همچنین بایستی برای ضمانت بازگشت آن‌ها از کربلا  ضامنی را برای خود پیدا کنند.

در ادامه می‌توانید جزئیات مراحل دریافت مجوز خروج از کشور برای سفر اربعین را مشاهده کنید:

پسران دانشجو چگونه به سفر اربعین بروند؟ +اینفوگرافیک    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن