ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88954
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :

آغاز فعالیت موکب امامزاده محمد(ع) در جمع آوری کمک های مردمی برای زائران اربعین

حمید رضایی،  رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر شهیدپرور نوش آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این موکب که به شماره 1229/96 در ستاد بازسازی عتبات عالیات ثبت شده است برای چهارمین سال متوالی فعالیت خود را در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی عاشقان اهل بیت(ع) […]

حمید رضایی،  رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر شهیدپرور نوش آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این موکب که به شماره 1229/96 در ستاد بازسازی عتبات عالیات ثبت شده است برای چهارمین سال متوالی فعالیت خود را در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی عاشقان اهل بیت(ع) و مشتاقان زیارت اربعین حسینی آغاز کرده است.

وی، با اشاره به اینکه 40 نفر از جوانان متدین و عاشق اهل بیت(ع) از شهر نوش‌آباد در برپایی ،استقرار و فراهم کردن مقدمات و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی موکب امامزاده محمد(ع) نوش‌‌آباد از شهروندان این شهر و دیگر بانیان خیر و خیرین نیکوکار فعالیت دارند افزود: این موکب در مسیر عمود 287 حدود 20 کیلومتری از نجف مستقر از عاشقان زیارت کربلا پذیرایی می‌کند.

به گفته وی، این 40 نفر در موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد تا دو روز پس از اربعین یعنی 11 آبان ماه با 23 ماه صفر مستقر هستند و افتخارپذیرایی و اسکان زائران حسینی را دارند.

معاون مدیر اجرایی موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد، تصریح کرد: کمک های غیرنقدی موکب شامل نان، آب معدنی، چای، 3 تُن شکر، قهوه و کاکائو، قند، نبات، گلاب، عرق بیدمشک، عدس، سیب‌زمینی، ظرف یکبار مصرف، پیاز و دیگر مواد غذایی و خوراکی، پتو و زیرانداز است که پس از جمع آوری از طریق کامیون به محل برپایی این موکب در عمود 287 کنار موکب امام رضا(ع) به کشورعراق ارسال می شود.

رضایی، اظهارداشت: پذیرایی چای ایرانی با طعم گلاب در 24 ساعت شبانه روز از زائرین اربعین حسینی، پذیرایی با نوشیدنی گرم قهوه و کاکائو در ساعات شب تا صبح و پذیرایی از زائرین با شربت بیدمشک به دلیل گرمای هوا در روز از دیگر اقدامات پذیرایی این موکب است.

وی، پذیرایی میان وعده از زائرین با بیسکویت، کیک و آب میوه را یادآورشد و گفت: موکب امامزاده محمد(ع) نوش‌‌آباد در وعده صبحانه نیز با عدسی، سیب زمینی، پنیر و حلواشکری و در وعده ناهار نیز با 300 پرس غذای موکب امام رضا(ع) از زائرین اربعین پذیرایی می کند.

به گفته وی، روزانه از 1500 نفر زائر اربعین حسینی در این موکب پذیرایی می شود.

این خادم زایران اربعین حسینی، گفت:خدمت و نوکری در دستگاه امام حسین(ع) بویژه به زائران کربلا و پیاده روی اربعین حسینی افتخاری بزرگ و پرخیر و برکت است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

رضایی در پایان اظهارداشت: علاقه مندان به مشارکت های مادی و سهیم شدن در ثواب پذیرایی از زیارت زوار اربعین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت موکب امامزاده محمد(ع) ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۷۰۵۷۷ بانک کشاورزی نوش آباد واریز کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن