ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88957
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب رسانه ای فجر آغاز به کار کرد

موکب رسانه ای فجر آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،  آیین رونمایی از سایت خبری و آغاز به کار رسمی موکب فرهنگی رسانه ای فجر صبح امروز با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، محمد مهدی احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،  آیین رونمایی از سایت خبری و آغاز به کار رسمی موکب فرهنگی رسانه ای فجر صبح امروز با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، محمد مهدی احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان و جمعی از مسئولان فرهنگی استان و شهرستان سمنان برگزار شد.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

 بیان حقایق در دستور کار موکب رسانه ای فجر قرار گیرد 

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این آیین با تقدیر از بانیان این حرکت جدید گفت: اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع شیعیان باید به بهترین شکل منعکس شده و پیام قیام امام حسین (ع) را به گوش جهانیان برساند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه تاکید کرد: فریادرسی مردم و مستضعفان و بیان حقایق در دستور کار این رسانه و موکب قرار گیرد.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

موکب فرهنگی رسانه ای منعکس کننده شور و شعور حماسه اربعین است 

مهمدمهدی احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه راهپیمایی اربعین یک نوع رفراندوم تشیع است، گفت: در شرایطی که دشمنان می خواهند مشکلات فرهنگی برای کشور و مردم به وجود بیاورند یکی از راه های باطل کردن این توطئه ها راهپیمایی اربعین است.

احمدی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توفیق می خواهد ابراز کرد: ایجاد یک موکب فرهنگی رسانه ای که منعکس کننده شور و شعور حماسه اربعین است یکی از خادمان ویژه و ضروری است.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

فعالیت موکب رسانه ای فجر محدود به اربعین حسینی نباشد

حجت الاسلام محمدحسن رستمیان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان نیز بر لزوم توجه مسئولین به فعالیت های فرهنگی و رسانه ای تاکید کرد و گفت: مردم برای خدمات اسکان و تغذیه کمک های بسیار خوبی می کنند اما فعالیت های فرهنگی و رسانه ای مورد غفلت قرار می گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش می کنیم فعالیت این رسانه محدود به اربعین حسینی نباشد و در طول سال نیز در حوزه ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی تاثیر گذار باشیم.

لازم به ذکر است فعالان رسانه ای، خبری و فرهنگی با توجه به تخصص خود در زمینه های مختلف در قالب موکب فرهنگی رسانه ای فجر تی وی به ثبت و انعکاس گسترده حضور میلیونی شیفتگان امام حسین (ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خواهند پرداخت.

در این سایت قرار است پخش گزارش های مستقیم تصویری و خبری،‌ مستند از راهپیمایی اربعین حسینی، تیزر، موشن گرافیک و … و انعکاس اخبار این واقعه عظیم بارگذاری شود.

در این سایت که به نشانی  http://fajrtv.com است، علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعاتی درباره فعالیت‌ها، آرشیو تصاویر، اخبار و رویدادهای پیش روی اربعین حسینی را جستجو کنند.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن