ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88959
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی موكب احمدبن موسی(ع) در مرز شلمچه

برپایی موكب احمدبن موسی(ع) در مرز شلمچه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، محمدحسن‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز امروز، 11 مهر در جلسه هماهنگی خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی گفت: امسال به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که زائران اربعین حسینی رضایتمندی بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشند.وی گفت: موکب احمدبن موسی(ع) در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، محمدحسن‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز امروز، 11 مهر در جلسه هماهنگی خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی گفت: امسال به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که زائران اربعین حسینی رضایتمندی بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشند.
وی گفت: موکب احمدبن موسی(ع) در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع با گنجایش 6 هزار زائر در مرز شلمچه برپا می‌شود و در آن تجهییزاتی نظیر آشپزخانه سیار، نانوایی سیار، حمام، سرویس بهداشتی، رخت‌شوی‌خانه و محل اسکان وجود دارد.
معاون شهرداری شیراز تلاش برای افزایش ظرفیت اسکان را یادآور شد و گفت: امسال هم مانند سال قبل 50 دستگاه اتوبوس اعزامی از شیراز وظیفه جابه جایی مسافران از شیراز به شلمچه را عهده دار خواهند بود.
وی افزود: با توجه به اینکه نظافت 18 هکتار از مسیر زائران در مرز شلمچه برعهده نیروهای شهرداری شیراز قرار گرفته است تلاش می شود تا خدمات رسانی در این زمینه به بهترین نحو انجام شود.
حسن‌پور با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی نیز تأمین ایمنی و ارائه خدمات آتش‌نشانی در 18 کیلومتر محور شلمچه را عهده‌دار خواهند بود، ادامه داد: در بحث برنامه‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی امسال با محوریت معرفی سومین حرم اهل بیت(ع) و توزیع اقلام فرهنگی و دیگر اقدامات انجام خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن