ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88969
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
تلاش‌های سعودی-اماراتی برای فشار به تیم تحقیق بی‌فایده است

تلاش‌های سعودی-اماراتی برای فشار به تیم تحقیق بی‌فایده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل درباره ارتکاب جنایات جنگی در یمن در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد که «من توقع ندارم عربستان و امارات به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ات ارائه شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل درباره ارتکاب جنایات جنگی در یمن در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد که «من توقع ندارم عربستان و امارات به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ات ارائه شده کمیته حقیقت یاب پاسخ دهند.»

رئیس تیم تحقیقات سازمان ملل درباره یمن تاکید کرد که اقدام دولت مستعفی یمن در رد گزارش مربوط به ارتکاب جنایات ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن، سیاسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه الجزیره، وی از دولت مستعفی یمن و دیگر کشورهای عضو ائتلاف سعودی خواست تا به تعهدات بین المللی خود پایبند باشند.

رئیس کمیته تحقیق همچنین از فشارهای امارات و عربستان برای تحت تاثیر قرار دادن روند تحقیقات درباره ارتکاب جنایت جنگی در یمن پرده برداشت و اعلام کرد که این دو کشور به تیم تحقیق فشار می‌آورند.

رئیس کمیته تحقیق و بررسی درباره جنایات در یمن تصریح کرد که مخالفت دولت مستعفی یمن در تعامل با تیم تحقیقات، کار را برای ما مشکل کرده است.

وی تاکید کرد که تاکنون درخواست سفر به یمن را نکرده‌ایم، ولی این درخواست را خواهیم کرد. تیم وابسته به ائتلاف سعودی برای بررسی رویدادهای مستقل نیست. از روش‌های دیگری برای از ثبت نقض حقوق بشر در یمن استفاده خواهیم کرد.

او گفت که لیست سری از اسامی نقض کنندگان حقوق بشر در یمن را به سازمان ملل ارائه کرده‌ایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن